החיסונים עלולים להפוך לכלי ניאו-ליברלי נגד העובדים
כעת לאחר שהתחסנו ארבעה מיליון אזרחים ישראלים, ותוקפו של הסגר השלישי עומד לפוג, קברניטי ישראל מתכננים לפתוח את המשק ולהחזיר את העובדים לעבודה. בין לבין ישנם כחצי מיליון ישראלים המסרבים להתחסן לאחר שספגו מנה הגונה של ידיעות כזב ברשת. הארגונים כח לעובדים וקו לעובד נעמדו על רגליהם האחוריות למשמע תוכניות לפיטורי עובדים, קיצוץ וייעול מקומות העבודה והחלפת העובדים שסירבו להתחסן בעובדים אחרים. סוגיית החיסונים הפכה









