דוח של ארגוני שלום וזכויות אדם: 59 שנה לכיבוש הגדה, עזה וירושלים המזרחית
דוח "הפלטפורמה" הרביעי, הסוקר את השנה ה-59 לכיבוש הישראלי של הגדה המערבית, רצועת עזה וירושלים המזרחית, פורסם השבוע בידי 21 ארגוני זכויות אדם ישראליים. הדו"ח המקיף, 56 עמודים, הוא פרי שיתוף פעולה בין ארגונים המתעדים וחוקרים את המציאות בשטחים הכבושים ובישראל. "המידע המובא בדוח זה קשה לקריאה, אך עלינו, כאזרחי ישראל, מוטלת החובה להביא לידיעת הציבור הרחב את המצב לאשורו. אנו מקוות ומקווים שהדוח הזה









