מאות פלסטינים וישראלים הפגינו בדרום הר חברון במקום בו נורה בצווארו הארון אבו עראם
מאות הפגינו אתמול (שישי) בדרום הר חברון, במקום בו נורה הארון אבו עראם בצווארו בשבוע שעבר. בהפגנה השתתפו פלסטינים ופעילים ישראלים, ובהם חברי חד"ש ומק"י, והיא פוזרה על ידי הצבא באמצעות גז מדמיע ורימוני הלם. יצוין שאבו עראם נאבק בין החיים והמוות. הירי הנפשע בו, על כך שניסה לשקם את ביתו ההרוס ולמנוע החרמה של הגנרטור שלו על ידי כוח כובש, הוביל פעילי שלום וסולידריות









