פעם שנייה תוך שבועיים: מפציצים אמריקאים עברו מעל שמי ישראל בדרכם למפרץ הפרסי
שני מפציצי בי-52 של חיל אוויר של ארה"ב חלפו אתמול (חמישי) בשמי המזרח התיכון, וגורמים אמריקנים אמרו כי מדובר ב"מסר מרתיע ברור לטהרן". המפציצים עברו גם מעל שמי ישראל כחלק ממפגן העוצמה האווירי באזור. זו הפעם השנייה המפציצים מסוג זה חולפים מעל שמי ישראל בשבועיים האחרונים ב"מטרה להעביר מסר לאיראנים". שני המפציצים המריאו ביום רביעי מבסיס בלואיזיאנה, ארצות הברית. אחרי שחלפו מעל האוקיינוס האטלנטי ואירופה,









