fbpx

כ-200 עובדי הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן התאגדו בהסתדרות

את ההתאגדות מובלים חברי ועד הפעולה בליווי נציגי האגף להתאגדות עובדים

כ-200 עובדי תבל מטרו, המפעילה את הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן התאגדו בהסתדרות. את ההתאגדות מובלים חברי ועד הפעולה בליווי נציגי האגף להתאגדות עובדים.

בין העובדים שהתאגדו: נהגי רכבת, עובדי ענף הבקרה, מנהלי התחנות ואגף התפעול והתחזוקה. החברה חדשה וכן העובדים, אך בחודשים האחרונים לאחר ביצוע ההכשרות, הם צפויים לבצע שורה ארוכה של נסיעות מבחן במטרה להגיע בקרוב לתחילת הפעילות. העובדים התאגדו על רקע רצונם להסדיר ולשפר את תנאי העסקתם וזאת לקראת פתיחת הקו האדום של הרכבת לנוסעים בחודשים הקרובים, ובכלל זה: שכר, הפסקות, נסיעות לילה רווחה ועוד.

מוועד הפעולה נמסר כי "הרכבת היא העתיד של התחבורה בגוש דן ואנו גאים להיות החלוצים של הפרויקט הגדול והחשוב הזה. עם זאת, רגע לפני שיוצאים לדרך חשוב לזכור את מי שמובלים אותו, אותנו, העובדות והעובדים שאחראיים כל יום לחייהם ובטיחותם של אלפי אנשים. על כן אנו מבקשים לדאוג, לתנאי עבודה ושכר ההולמים את גודל האחריות שעל כתפינו. תודה לכל העובדים על האמון, ביחד נעשה ונצליח".

עובדים בקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן (צילום: נת"ע)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן