fbpx

הורים ובתם נורו למוות ברכבם: תדהמה בעקבות הרצח המשולש בגליל התחתון

נערה בת 16 והוריה בן 58 ובת 46; ילדה נוספת בת 9 נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים

תדהמה בחברה הערבית: זוג הורים ובתם נורו למוות היום (שבת) בכביש 806 סמוך לצומת עילבון מצפון למחלף גולני. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע במקום את מותם של השלושה, נערה בת 16 והוריה בן 58 ובת 46. הצוות העניק טיפול רפואי לבתם הנוספת שנפצעה באירוע באורח בינוני. הילדה, בת 9, פונתה בהכרה להמשך טיפול בבית חולים פוריה בטבריה. המשטרה פתחה בחקירה.

פאראמדיק מד"א עמרי הוכמן סיפר כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו בתוך רכב פרטי שלושה נוסעים מחוסרי הכרה, הם סבלו מפציעות חודרות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום". מפרטי החקירה הראשונים עולה כי בני המשפחה הם תושבי רמלה שעברו לפני כחודש לדיר חנא, בקרבת מקום הרצח. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, וכן היחידה המרכזית שאוספת ממצאים.

הילדה בת ה-9 נפצעה באירוע מרסיסים בידיה ובכתף. הוכמן עוד סיפר כי מצאו אותה מחוץ לרכב: "היא הייתה נסערת וסבלה מפציעות חודרות, הענקנו לה טיפול רפואי תוך שאנחנו מנסים להרגיע אותה ופינינו אותה לבית החולים כשהיא לבדה ומצבה בינוני ויציב", מסרו אנשי מד"א.

לדברי יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) "הדיווחים על רצח המשפחה בצומת עילבון שוברים את הלב. עוד שלוש נפשות אבדו, עוד משפחה נקרעה לגזרים ועוד ילדה יתומה. כמה עוד אפשר? אסור לחכות לקורבן הבא. צריך תכנית למיגור הפשיעה כבר אתמול". מהוועד הארצי של ראשי הרשויות הערביות בישראל נמסר בתגובה לאירוע: "שוב ההפקרות משתוללת ושוב נשק שנמצא בידי עבריינים גובה חיי אדם. על הממשלה החדשה לתת את הדין ולעצור את הטירוף מיד. חיינו לא יהיו יותר הפקר, לא רוצים יותר לשמוע דיבורים אלא קוראים לפעולות מידיות". לפי נתוני מרכז אמאן, בשנת 2021 נרצחו בחברה הערבית 55 בני אדם, מהם 48 גברים ושבע נשים.

המקום בו נרצחו אחה"צ בני המשפחה ליד צומת עילבון בגליל התחתון (צילום: אל אתיחאד)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן