גל חדש של עקורים: בניגוד לתכנית טראמפ ישראל כבשה 70% מרצועת עזה
כוחות הצבא בפיקוד הדרום הרחיבו את הכיבוש הישיר ל־70% משטחה של רצועת עזה. כך פרסם הבוקר הכתב אמיר בוחבוט באתר "וואלה". העמקת הכיבוש ברצועה מוגדרת כ"הרחבת השליטה המבצעית", ובמערכת הביטחון מעריכים כי היקף השטח שבשליטה ישראלית עשוי לגדול בחודשים הקרובים. בנוסף, הצבא ממשיך להרחיב את היקף הצירים החדשים ולסלול כבישים, לשדרג את המוצבים שמול הקו הצהוב, לשפר את טכנולוגיות האיסוף ולתגבר כוחות סדירים וכוחות מילואים.



















