בצלם: נרמול היחסים עם האמירויות מאפשר את המשך הסיפוח של השטחים הכבושים
נייר עמדה שפרסם בצלם, תחת הכותרת "הסיפוח שהיה, ועודנו", מתאר כיצד גם ללא סיפוח פורמלי, ישראל כבר עושה בגדה המערבית כבתוך שלה, כאילו מדובר בשטחה הריבוני, וכיצד מזה עשרות שנים היא פועלת באופן חד צדדי כדי לקבע ולהנציח את שליטתה בה. הנייר מפרט את שלל הדרכים בהן שטח הגדה המערבית כבר סופח לישראל בפועל, ומביא מספר דוגמאות אקטואליות מרכזיות הממחישות כיצד ישראל ממשיכה במדיניותה זו









