יפגינו מול כלא רמלה בדרישה לשחרר את מאהר אלאח'רס השובת רעב 90 יום
הפגנת חרום מול מרפאת כלא רמלה לשחרורו של העציר המינהלי הפלסטיני מאהר אלאח'רס, תתקיים מחר (שבת) בשעה 13:00 ביום ה-90 לשביתת הרעב שלו. הוא הועבר מבי"ח קפלן למרפאת כלא רמלה המכונה בפי האסירים "בית הקברות של החיים". הפעילים נגד מעצרים מינהליים מסרו "אלאח'ראס בסכנת חיים! אנו תובעים את שחרורו המיידי". יצוין שוועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל תקיים הפגנה נוספת, ביום ראשון הקרוב באותו









