fbpx

התחדש המו"מ על ההסכם החדש של הסגל הבכיר באוניברסיטאות – אבל השביתה נמשכת

לראשונה השתתף במו"מ יו"ר ור"ה ונשיא אוניברסיטת בר אילן, פרופ' אריה צבן

המו"מ של הסגל הבכיר באוניברסיטאות, השובת מאז יום ראשון האחרון, התחדש אתמול (שלישי) אך ללא תוצאות. בפגישה השתתפו נציגי המועצה המתאמת של ארגוני הסגל האקדמי הבכיר, ועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה), הוועדה לתקצוב ותכנון (ות"ת) והממונה על השכר במשרד האוצר. השביתה ללא הגבלת זמן, שהוכרזה בשבוע שעבר, גרמה לכך שלראשונה השתתף במו"מ יו"ר ור"ה ונשיא אוניברסיטת בר אילן, פרופ' אריה צבן.

במהלך הישיבה לא חלה כל התקדמות במגעים בין הצדדים וסוכם להיפגש ביום ראשון הקרוב, בעת שהשביתה תיכנס לשבוע השני. ארגוני המרצים באוניברסיטאות השונות הורו לחבריהם שלא למלא "הצהרות השתתפות בשביתה" שנשלחו על ידי אגפי משאבי אנוש ולא לקבוע שיעורים משלימים.

יצוין מרצי הסגל הבכיר בכל אוניברסיטאות שבתו שביתת אזהרה בתחילת מאי. בנוסף לשביתה הארצית, המרצים שבתו מדי יום בשני מוסדות השכלה גבוהה ובהם אוניברסיטאות חיפה, תל-אביב, העברית, בר-אילן, בן גוריון, מכון ויצמן והטכניון. הסכם השכר של הסגל האקדמי הבכיר הסתיים בסוף 2019 ומאז הם מנסים לפתוח במו"מ על הסכם חדש. דרישתם המרכזית של חברי הסגל היא עדכון השכר בהתאם ליוקר שנרשם במשק. לפי חישוב שעשו, השכר נשחק בשנים האחרונות בשיעור של 8.75%.

 

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/121288/

הצטרף למו"מ: יו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות, פרופ' אריה צבן (צילום: אוניברסיטת בר-אילן)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן