fbpx

הגדה השמאלית: הקרנת הסרט 'מות המשוררת' בהשתתפות הבמאית דנה גולדברג

מועדון קולנוע הגדה השמאלית (אחד העם 70, תל-אביב) יקרין מחר, שלישי, בשעה 20:00 את הסרט "מות המשוררת"

במועדון קולנוע הגדה השמאלית (אחד העם 70, תל-אביב) יוקרן מחר, שלישי, בשעה 20:00 הסרט "מות המשוררת" בהשתתפות הבמאית דנה גולדברג והשחקנית סמירה סרייה. כשהמשוררת אפרת מישורי פגשה את הבמאית דנה גולדברג, היא סיפרה לה על רעיון לסרט קצר שהיא רוצה לעשות: במסע אפל שנפרש על פני יממה, לני שדה (יבגניה דודינה), אשת אקדמיה כבת חמישים, חוצה את תל אביב ממזרח למערב ומגיעה לשפת הים. גולדברג התאהבה ברעיון וחשבה שזה חייב להיות סרט באורך מלא, אלא שיש כאן רק חצי ממנו.

אחרי לילות של חשיבה היא הוסיפה ציר נוסף, במרכזו דמותה של יסמין נאסר (סמירה סרייה), אחות סיעודית הסגורה בתחנת המשטרה ועוברת חקירה צולבת. יד המקרה מפגישה בין שתי הנשים לערב אחד וקושרת את גורלותיהן לעד.

מישורי וגולדברג כתבו את התסריט מראש מתוך כוונה להפיקו בתקציב אפסי. הסרט צולם בשלושה וחצי ימים בלבד, עם שתי שחקניות ענקיות, קאסט משובח של נון אקטורס והצוות הקבוע שעובד עם גולדברג 20 שנה. מלאכת הבימוי של הסרט נשענה על אימפרוביזציה, עובדה שלא הפריעה לו לזכות בפרס התסריט בפסטיבל הבריטי לקולנוע יהודי. בפסטיבל ירושלים 2017 זכתה סרייה בפרס חג'ג' לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה. הסרט הישראלי הופק ב-2071, 75 דקות בשחור לבן; עברית וערבית עם כתוביות באנגלית.

האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/149535794652259

השחקנית סמירה סרייה (צילום מתוך הסרט)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן