fbpx

הרקדנית והמחנכת הוותיקה ראבעה מורקוס זכתה בפרס מיוחד בכנס המחול 

מורקוס הקימה מרכזי תנועה ומחול וכן מגמת מחול לבגרות

פרס מיוחד על שם תמנע שוייקה, הוענק בכנס המחול על שם יאיר שפירא למורה והמחנכת הוותיקה ראבעה מורקוס. כנס המחול מתקיים מדי שנה בעמק המעיינות. במסגרת הכנס מתקיימות סדנאות מחול בטכניקות שונות, מפגשים עם יוצרים ישראליים צעירים ומופעי תלמידים אלה בפני אלה. בתוך כך לומדים המשתתפים קטעי רפרטואר מחול מקוריים וקלסיים.

בנימוקים לפרס נאמר כי מורקוס, רקדנית עבר בלהקת המחול הקיבוצית ובעלת תואר ראשון במחול מטעם מכללת סמינר הקיבוצים, הינה חלוצה אמיתית בחברה הערבית. היא הקימה מרכזי תנועה ומחול וכן מגמת מחול לבגרות והובילה פרוייקטים המגשרים בין נוער ערבי ליהודי באמצעות המחול.

כמו כן, מורקוס שימשה בתפקידי מפתח חינוכיים והנה שותפה בפורומים ממלכתיים בתחומי המחול בישראל. עוד ציינה ועדת הפרס כי בכל חייה המקצועיים, "דואגת ראבעה לגדל דור של רקדנים ומורים שימשיכו להפיץ את המחול המקצועי בחברה הערבית-פלסטינית בארץ, וזאת מתוך אמונה שהמחול יכול לחולל שינוי לחיים טובים, ונותן תקווה לנוער ולאנושות".

המורה והמחנכת הוותיקה ראבעה מורקוס (צילום: להקת המחול הקיבוצית)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן