fbpx

הליכוד בתחתית: הסיעה המובילה בפיקוח על עבודת ממשלת לפיד-בנט היא הרשימה המשותפת

כך נאמר אמש (שני) בכתבה ששודרה בחדשות 13 על בסיס נתוני ארגון "שקוף"

הסיעה המובילה בפיקוח על עבודת ממשלת לפיד-נבט היא הרשימה המשותפת. כך נאמר אמש (שני) בכתבה ששודרה בחדשות 13 על בסיס נתוני ארגון "שקוף". העמותה בדקה מה עשו חברי הרשות המחוקקת כדי לוודא שהממשלה, הרשות המבצעת, ממלאת את תפקידה עבור האזרחים. עוד בדקה כמה הם היו חברי הכנסת חרוצים ונחרצים.

מ"שקוף" נמסר: "אם נסתכל על המדד מנקודת מבט סיעתית – הסיעה שמובילה בפיקוח על עבודת הממשלה היא הרשימה המשותפת, בתחתית, בפער ניכר משאר סיעות האופוזיציה, נמצאת סיעת הליכוד".

יצוין שבראש המדד בכנסת ה-24 נמצאים שלושה חברי כנסת של המשותפת: אוסמה סעדי (תע"ל), עופר כסיף (חד"ש) ואחמד טיבי (תע"ל). בנוסף צוינו לשבח חברי הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) ומוסי רז (מרצ). זאת בהתאם לבדיקה במספר תחומי פעילות פרלמנטריים: הגשת שאילתות בכנסת ה-24, הצעות לסדר שאושרו בכנסת ונוכחות בוועדות בחצי השנה האחרונה.

בתחתית הרשימה אפשר למצוא כמה מהח"כים מהליכוד שהציגו פיקוח כמעט אפסי על הממשלה. זו אותה ממשלה שהם מקפידים לבקר תחת כל פוסט רענן ברשתות. מדובר בקבוצת השרים לשעבר: מירי רגב, אבי דיכטר, דוד ביטן, ניר ברקת, יואב גלנט, יולי אדלשטיין, חיים כץ, יובל שטייניץ וישראל כ"ץ.  בתחתית רשימת הח"כים החרוצים אפשר למצוא גם את ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה), שלא עשה דבר בכנסת האחרונה. חבר כנסת נוסף בתחתית, חבר קואליציה, הוא יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

לעיון בממצאי ארגון "שקוף" המלאים שפורסמו אמש

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן