fbpx

לקראת הדו"ח השנתי: אוספים מידע על אירועי להט"בופוביה ברחבי ישראל

האגודה למען הלהט"ב מחברת דו"ח מקיף בנושא האלימות הלהט"בופובית בישראל

צוות מיוחד באגודה למען הלהט"ב אוסף מידע על אירועי להט"בופוביה ברחבי ישראל לקראת פרסום הדו"ח השנתי. הדו"ח הרואה אור מדי שנה, מזה שבע שנים, הוא מוגש לחברי הכנסת, לממשלה ולעיונו של הציבור הרחב ובו פירוט על הפגיעות כלפי לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואליות. על היקפי תופעת הלהט"בופוביה, סוגיה, ואופני הטיפול במקרים השונים, ניתן ללמוד בדוחות השנתיים של מרכז ניר כץ למאבק בלהט"בופיה. בכל אחד מן הדוחות, מלבד נתונים כגון סוגי האירועים, חומרתם, פיזור גאוגרפי ועוד, מופנה זרקור על נושאים שונים.

האגודה למען הלהט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים, ביסקסואליות) בישראל היא ארגון הנאבק על זכויות הקהילה הגאה בישראל, הפועל הן במישור הציבורי, התקשורתי והחברתי, והן במתן סיוע נרחב לפרט, בתמיכה נפשית, יעוץ משפטי, גישור למשפחה, סיוע לפליטים, ומתן סיוע לכל נפגע או נפגעת מאפליה או משנאה על רקע נטייה מינית או זהות מגדרית.

עם הקמתה ב-1975, הייתה האגודה לארגון הגאה הראשון בישראל ומאז היא מובילה מאבקים ציבוריים למען כלל חברות וחברי הקהילה, ופועלת לשינוי חברתי וחקיקתי למען קהילת הלהט"ב – גם במישור הארצי וגם בישובים בכל רחבי הארץ בקהילות גאווה מקומיות. האגודה מהווה מוקד ידע לנושאי הקהילה הגאה, ומנהלת הסברה בערוצים שונים למיגור להט"בופוביה וקידום מעמד הקהילה.

יצוין שמרכז הדיווח על אירועי להט"בופוביה ע"ש ניר כץ – מטפל גם בעשרות רבות של מקרים פרטניים מדי שנה, תוך פנייה רשמית לארגונים במסגרתם אירעו אירועים להט"בופוביים תוך דרישה לבירור המקרה ותוך מעקב אחר האופן בו נערך בירור זה.

 

לעיון בדוחות השנתיים:

https://www.lgbt.org.il/support-lgbt

 

לדיווח או תלונה על מעשה להט"בופובי – גם בעילום שם:

https://user-1723486.cld.bz/aguda-lgbtophobia/aguda-lgbtophobia-7

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן