fbpx

מרצים וסטודנטים באונ' תל-אביב שבים להפגין נגד הקיצוץ במדעי הרוח ופיטורי עמיתי הוראה

בשבוע שעבר הפגינו כמאה סטודנטים ומרצים בקמפוס נגד התוכנית לפטר אנשי סגל בפקולטה למדעי הרוח

סטודנטים, סגלי הוראה ועמיתי הוראה ישובו להפגין ביום ראשון הקרוב (10.4) בשעות הצהריים בבניין גילמן באוניברסיטת תל-אביב כדי למחות נגד תוכנית קיצוצים ופיטורים בפקולטה למדעי הרוח, במסגרתה יפוטרו מרצים רבים. תא הסטודנטים של חד"ש הודיע על הצטרפותו למחאה.

יצוין שזו ההפגנה השנייה המתקיימת בקמפוס נגד ההתנהלות החד-צדדית של ההנהלה. ב-27 בפברואר האחרון נערכה מחאה בהשתתפות של כ-100 אנשי סגל וסטודנטים ובהם חברים בתאים של חד"ש ועומדים ביחד. לדברי הארגון עמיתי ההוראה "זה לא מהלך מקומי אלא חלק ממדיניות כוללת של הנהלת האוניברסיטה לקצץ במדעי הרוח ובעמיתי ההוראה. לא צריך להיות פרופסור כדי להבין שקיצוץ בקורסים וצמצום שעות הוראה של מי שנושאים בנטל ההוראה העיקרי בפקולטה הם לא הפתרון הנכון לבעיות של הפקולטה. לא מוותרים על מדעי הרוח! לא לפיטורים במדעי הרוח!".

עוד פרסם הארגון קריאה לשלוח הודעות דוא"ל לדקאנית הפקולטה למדעי הרוח, רקטור האוניברסיטה, מנכ"ל האוניברסיטה ונשיא האוניברסיטה, בדרישה שהאוניברסיטה תשקיע בפקולטה למדעי הרוח במקום לצמצם אותה. "בחודשים האחרונים נסגרו תוכניות לימודים בפקולטה ופוטרו מספר חברי סגל. דקאנית הפקולטה כבר הודיעה שיש כוונה לצמצם משמעותית את מספר עמיתי ההוראה בפקולטה, המהווים כ-80% מסגל ההוראה, אך הנהלת האוניברסיטה עוד לא מוכנה לחשוף את סדר גודל הצמצום שמתוכנן בחודשים הקרובים", הדגישו בארגון.

 

לינק לשליחת הודעות דוא"ל בדרישה למנוע את הפיטורים

 

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/111611

מפגינים נגד פיטורים בבניין גילמן באוניברסיטת תל-אביב, 27 במארס 2022 (צילום: ארגון עמיתי ההוראה)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן