fbpx

יו"ר הרשימה המשותפת נחקר במשטרה בגלל שהגן על עציר פלסטיני שובת רעב

עודה מסר: "לא אני צריך להיחקר, אלא בן גביר שבא בכוונה לאיים על חיי אדם"

יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, נחקר הבוקר (שלישי) במשטרה בגלל שניסה להגן על עציר פלסטיני שובת רעב. ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) הגיע לבית החולים קפלן ברחובות ב-19 באוקטובר בכניסה לחדרו של העציר הפלסטיני והתפתח עימות עם עודה. מהמשטרה נמסר כי "בתום קבלת האישורים הנדרשים, זומן היום חבר הכנסת לחקירה, בסיומה שוחרר. ממצאי החקירה יועברו לעיון והחלטת הגורמים המקצועיים בהתא". עודה אמר כי "הטרוריסט המורשע בן גביר רצה לפגוע במקדאד אל קואסמי, ששבת רעב 91 יום כמחאה על מעצרו ללא משפט. חסמתי אותו. הכהניזם לא יעבור".

במהלך התקרית עודה קרא לבן גביר בזעם: "לך מפה, אתה מפריע לבית החולים – תסתלק מפה. אתה מחבל ואתה טרוריסט קטן ואתה זבל. אתה חולה נפש – תסתלק מפה. עוף מפה". עודה אמר שלא ייתן לבן גביר להיכנס לחדר שבו נמצא הפלסטיני, ודחף אותו. לאחר מקרה האלימות כתב ח"כ עודה: "כשאימו של העציר מקדאד אל-קוואסמה יושבת ליד מיטת בנה ששובת רעב כבר, ומבקשת ממני למנוע מבן גביר להתגרות בבנה, חובתי האנושית להילחם נגד המחבל הסמוי והטרוריסט הזה, שהיווה סכנה לחייו של העציר". עודה הוסיף: "לא אני צריך להיחקר, אלא בן גביר שבא בכוונה לאיים על חיי אדם".

 

עוד בנושא:

 

ח"כ איימן עודה מנסה להגן בבית חולים קפלן על העציר המינהלי הפלסטיני מקדאד אל-קוואסמה ששבת רעב (צילום מסך)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן