fbpx

מיצג בתחנת השלום בת"א: משרד התחבורה משתין על נוסעי התחבורה הציבורית

המחאה נערכה בעקבות ההחלטה שלא להפעיל את קווי הרכבת המרכזיים בערבי החגים הקרובים ובצאתם

מציג מחאה נערך אתמול (שני) בכניסה לתחנת הרכבת השלום בתל-אביב. במסגרתו הוצבו עשרות מושבי אסלה עם הכיתוב "משרד התחבורה משתין על נוסעי התחבורה הציבורית". המחאה נערכה בעקבות ההחלטה שלא להפעיל את קווי הרכבת המרכזיים בערבי החגים הקרובים ובצאתם. את המיצג הקימו פעילי ארגון "15 דקות – ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל", הסבורים שמדובר ב"סטירת לחי מצלצלת לציבור הנוסעים".

הפעילים גינו את החלטת רכבת ישראל לפעול במתכונת מצומצמת, כפי שקורה בסופי השבוע בשל עבודות החשמול ברכבת, למרות שערבי החג מתקיימים השנה באמצע שבוע, ולמרות העומסים הכבדים בכבישים בתקופת החגים. "כרגיל, נוסעי התחבורה הציבורית שקופים בעיני משרד התחבורה, ונפגעים באופן ישיר מהחלטות שרירותיות והזויות שאינן רואות כלל את כל מי שאינו מחזיק ברכב פרטי", הדגישו.

על כך הגיב ח"כ לשעבר דב חנין (חד"ש) "סבלתם בפקקים בערבי החגים? השנה תסבלו הרבה יותר. יש לדרוש משרת התחבורה מירב מיכאלי להפעיל הרכבת בערבי החגים". לדברי חנין  "בניגוד לתירוץ שהרכבות הופסקו בשישי ובמוצ"ש בגלל עבודות החשמול – בפועל לא משתמשים בזמן הזה לעבודה. עד מתי יופקרו נוסעי התחבורה הציבורית? עד מתי נופקר לפקקים"?

 

מוחים בתל-אביב: "משרד התחבורה משתין על נוסעי התחבורה הציבורית" (צילום: 15 דקות)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן