fbpx

בימי חמישי ושישי: הפגנות נגד נתניהו וממשלתו הימינית בנהריה, באר שבע ורחובות

"נגד אוזלת היד של הממשלה, לא נותרה לנו, האזרחים, ברירה אלא לייצר אלטרנטיבה דרך השטח ולצאת לרחובות"

בימי חמישי ושישי הקרובים ייערכו הפגנות נגד בנימין נתניהו וממשלת הימינית בנהריה, באר שבע ורחובות. קבוצת הפעילים בבאר-שבע שיפגינו בעיר בשעה 19:00 מסרה: "ישיבות ממשלה אין, תקציב מדינה אין, מתווה למערכת החינוך אין, תקציב למערכת הבריאות אין, ואין גם תקציב לרווחה, מקלטים, ולסיוע נפשי. הדרך שבה הממשלה ניהלה את המשבר לא באמת הצילה את באר שבע, אלא התושייה של ראש העיר, המועצה והאמון של האזרחים במערכת העירונית. נגד אוזלת היד של הממשלה, לא נותרה לנו, האזרחים, ברירה אלא לייצר אלטרנטיבה דרך השטח ולצאת לרחובות".

לדבריהם "מגפת הקורונה עוד לא מאחורינו והגידול בחוב של משקי הבית רק גדל, עשרות אלפים מהם לא יוכלו להחזיר אותו. כשאין אמון בממשלה, המקום היחיד שעוד ניתן להאמין שהמעשים נעשים לטובת התושבים בלבד, הוא הרשות המקומית עצמה. המעשים בשטח, ההנחות וההקלות, ההתחשבות, השקיפות וההסתכלות על חיי היומיום. נצא לרחובות לצעוק שאפשר לנהל את המשבר בצורה אחראית. חייבים לספק פתרונות".

כאמור, ביום חמישי הקרוב, בשעה 19:00 תתקיים הפגנה נוספת, אבל בנהריה שבצפון. שיירת מחאה של כלי רכב תפגוש את תושבי העיר ליד קניון ארנה. "יחד נצעד ברחובות העיר בתקווה לשינוי", נמסר. בתום הצעדה תיערך עצרת. למחרת, יום שישי, צפויה המחאה להתחדש בעיר רחובות בשעה 10:00 בבוקר. בעיר ייערכו שתי הפגנות, שייצאו מצפון העיר (חניון תחנת הרכבת רכבת) ומדרומה (גבעת הדקלים, רחובות החדשה). הצועדים יגיעו לעצרת משותפת שתתקיים בגן המייסדים, ברחובות הרצל, בנימין ולבקוביץ'. "נצעד למען הדמוקרטיה לאורך רחוב הרצל", נמסר.

הפגנה נגד נתניהו מול מכון ויצמן ברחובות בהשתתפות ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת). יפגינו שוב בשישי בבוקר (צילום: רחובות של תקווה)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן