fbpx

נסרין מורקוס היא המזכ"לית החדשה של תנועת הנשים הדמוקרטיות בישראל

כמו כן, מועצת התנועה בחרה במזכירות בת 21 חברות ואישרה החלטות פוליטיות, חברתיות וארגוניות.

מזכירות תנועת הנשים הדמוקרטיות בישראל (תנד"י) בחרה אתמול (שבת) בנסרין מורקוס למזכל"ית לתנועה במקום פתחייה סגיר הפורשת. מורקוס מסרה: "אנו עומדות בפני אתגרים גדולים ורבים ואני בטוחה שתנד"י, בעלת היסטוריה ארוכה ומפוארת במאבקים, תוכל לעמוד בהם".

יצוין שסגייר הודיעה במועצת תנד"י ה-16 שנערכה בסוף מאי כי לא תתמודד שוב על תפקיד מזכ"ל התנועה. כן מסרה לחברות את בקשתה של תמר גוז'נסקי לסיים את תפקידה כנשיאה. המועצה הטילה על המזכירות שנבחרה לבחור את המזכ"ל ואת הנשיאה הבאות של תנד"י. כמו כן, החברות היהודיות והערביות בחרו במזכירות בת 21 חברות ואישרו החלטות פוליטיות, חברתיות וארגוניות.

המועצה קראה לחברות תנד"י להשתתף בפעילות של הגוש נגד הכיבוש בהפגנות להגנת הדמוקרטיה. מועצת תנד"י שבה והדגישה, כי הכיבוש הנמשך בגדה המערבית והמצור על עזה הם הגורם העיקרי לתהליכי הפשיזציה שמובילה ממשלת נתניהו. תנד"י גם הוקיעה את התופעה הגוברת של רצח נשים ערביות ויהודיות ודרשה שהמשטרה, מערכת המשפט ושירותי הרווחה יגנו על חיי הנשים.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/121638/

חברות מזכירות תנד"י, אתמול, במטה התנועה בנצרת. במרכז התמונה: פתחיה סגייר ונסרין מורקוס (צילום: זו הדרך)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן