fbpx

בית הדין הארצי לעבודה סירב להוציא צווי מניעה נגד ארגון המורים; שביתת המרצים לקראת שבוע שלישי

במסגרת העיצומים יתבטלו פעילויות מחוץ לבתי הספר ולא יינתנו ציונים במקצועות שאין בהם בגרות חיצונית

בית הדין הארצי לעבודה דחה אתמול (שלישי) את בקשת המדינה להוציא צווי מניעה נגד ארגון המורים העל-יסודיים, האוסרים על המורים להשתתף בהכנות ובהוצאת משלחות תלמידים לפולין. בית הדין מסר כי "כאשר אנו מאזנים את כלל השיקולים ומידתיות הצעדים הארגוניים אל מול הפגיעה בתלמידים, בהורים ובמדינה, במקרה זה גוברת הזכות לצעדים ארגוניים".

בעקבות פסיקת בית הדין, יו"ר הארגון רן ארז שיגר מסר לחבריו לפיו במסגרת העיצומים הנערכים במסגרת המאבק על ההסכם הקיבוצי החדשה אין לבצע כל פעילות של יציאה מחוץ לכתלי בית הספר ואין לתת ציונים במקצועות שאין בהם בגרות חיצונית השנה. כמו כן, אין לקיים ועדות מכל סוג, כגון ועדות מעקב עם המעסיקים, אין להשתתף במשלחות לפולין ואין לקיים מסיבו או טקסי סיום ללא אישור ועדת חריגים של הארגון.

בתוך כך אין התקדמות במו"מ לחידוש ההסכם הקיבוצי של הסגל הבכיר באוניברסיטאות השובת זה שבועיים. נוכח עמדת האוצר, במועצה המתאמת של ארגוני הסגל באוניברסיטאות לא תולים תקוות רבות בפגישה הקרובה במסגרת המו"מ הצפויה להתקיים מחר. במסר שנשלח מארגוני הסגל לאלפי המרצים השובתים נאמר שאין סיכוי לפריצת דרך שתאפשר לסיים את השביתה עד לסוף השבוע וביום ראשון הקרוב ייפתח השבוע השלישי של שביתת המרצים.

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/121495

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, בטקס חלוקת פרסי החינוך, 1 במאי 2023 (צילום: ארגון המורים)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן