fbpx

בגלל הסערה: 'אנחנו העיר' בת"א-יפו דורשת לפתוח מקלטי חירום עבור דרי רחוב

סיעת האופוזיציה הגדולה במועצת העיר דורשת מחולדאי לפתוח את מקלט החירום לחסרי בית

סיעת האופוזיציה "אנחנו העיר" במועצת עיריית ת"א-יפו שלחה אתמול (רביעי) מכתב דחוף לראש העיר רון חולדאי ולסגניו הרבים, בעקבות הפרסומים בכלי התקשורת על כוונתה של העירייה לא לפתוח את מקלט החירום לחסרי בית. "לאורך השנים האחרונות, העירייה פתחה מקלטים רבים בעיר בזמן סערות על מנת לתת מחסה לחסרי בית מפני הסערה, דבר שאכן סייע לרבים מהם", נכתב.

בעיר תל אביב חיים קרוב ל-2,000 חסרות וחסרי בית. חלקם הגדול מטופל במסגרות של הרווחה או העירייה, אך רבים מהם אינם מוכרים לשירותי הרווחה. מספרם של דרי רחוב הולך וגדל מדי חודש בעקבות המשבר הכלכלי והחברתי – תולדה של מגפת הקורונה ואוזלת ידה של ממשלת הימין.

"אמש והיום פורסם בעיתונות כי הפעם החליטה העירייה לא לפתוח מקלטים מחשש להתפרצות של נגיף הקורונה בקרב חסרי הבית, שישהו במקלטים בלא איוורור משמעותי, ושרבים מהם אינם מחוסנים מפני הנגיף", נכתב. "למרות שיקולי הקורונה כבדי המשקל שעומדים בפני כולנו, אסור לנו להפקיר את ציבור חסרות וחסרי הבית שנמצא בעיר, וחלה עלינו חובה מוסרית לעשות ככל שניתן על מנת לסייע להם ולפעול להגן עליהם מפני תנאי מזג האוויר הקשים". הסיעה מציעה בהמשך המכתב לפתוח נכסי עירייה פנויים, להקים מאהל רחוב, לתגבר את צוותי הרווחה ולספק מענים נוספים.

 

 

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן