fbpx

ה-1 במאי: חד"ש ומק"י יציינו את יום העובד הבינלאומי במרכז תל-אביב

צעדת מחאה תיערך בשדרות בן ציון ורוטשילד ולאחריה מסיבה במועדון הגדה השמאלית

פעילי החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד"ש) והמפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) מק"י יציינו את יום העובד הבינלאומי, ה-1 במאי, במרכז תל-אביב. בשעה 11:00 תיערך צעדת מחאה בשדרות רוטשילד ובן ציון ואחריה מסיבה במועדון הגדה השמאלית ברחוב אחד העם 70.

המארגנים מסרו "יוקר המחייה בישראל הוא מהגבוהים בעולם- תל אביב הוכתרה לעיר היקרה בעולם- ומה מציעה הממשלה? עוד כסף לבעלי ההון. שום בשורה לא הביאה 'ממשלת השינוי' להמוני אזרחי ישראל, יהודים וערבים כאחד, אשר נאבקים להישרדות כלכלית במציאות בה הם מופקרים ל'תנאי השוק' שמכתיבה ממשלת הגזרות הרעה.

מדיניות הממשלה הנוכחית הצליחה להתעלות על קודמותיה בהסרת האחריות החברתית עם תקציב והסכמי שכר אשר פוגעים בראש ובראשונה בשכבות המוחלשות וכן במעמד הביניים. עליה עקבית ביוקר המחיה ושחיקת השכר המתמשכת, כל אלו רק התעצמו תחת 'ממשלת השינוי' הניאו-ליברלית של בנט-לפיד-ליברמן ושותפיהם הכנועים".

עוד הדגישו "מציאות זו אינה גזרת גורל. היא תוצאה של מדיניות גזלנית ומכוונת, של נציגי ציבור אשר בוחרים חדשות לבקרים להפקיר את האינטרס הציבורי לטובת אינטרסים של בעלי הון מעטים, אשר חיים על חשבוננו. של ממשלה המקדשת את ה'שוק החופשי' ולא את חיי אזרחיה וזכויותיהם. יצוין שהפגנות נוספות ייערכו בבגליל, בחמישי 28.4 בכפר יאסוף ובנצרת בשבת 30.4.

 

האירוע בפייסבוק

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן