fbpx

הוגשו כתבי אישום נגד שלושה שירו לעבר סניף חד"ש ומק"י בסכנין

ברשות החשודים בירי לפני חודש נמצאו שני תתי-מקלע מאולתרים

שלושה צעירים הואשמו אתמול (רביעי) בירי לעבר סניף מק"י וחד"ש בעיר סכנין, וכן בתכנון ירי על תושב העיר עימו הם מסוכסכים. שמות החשודים הם: מואמן בעללה עאסלה, בן 20, גואהד אבו ריא, בן 19, ועומרי שלאטה, בן 21. ברשותם נמצאו שני תתי מקלע מאולתרים מסוג קרלו. חשוד שלישי נלכד עם התקדמות החקירה וזאת בעקבות תיעוד הירי שבוצע לפני כחודש.

לפני שבועיים נעצרו שלושת החשודים לירי ב-31 באוקטובר בו לא נרשמו נפגעים אך נגרם נזק לרכוש. כדורים רבים חדרו מבעד לדלות המתכת אל תוך הסניף. בהודעה שפרסמה החזית בעיר הואשמו "ידיים זדוניות הפועלות בשירות השלטון בניסיון לעורר מלחמה פנימית בחברה הערבית".

לדברי ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת) "פושעים ירו על סניף מפלגתנו. כנראה שהם מפחדים מאיתנו ומהפוליטיקה שלנו. הם לא ישברו אותנו ואני מחזק את חברינו בעיר, יחד נשים סוף לפשיעה והאלימות". על כך הוסיפה ח"כ עאידה תומא-סלימאן "הירי הלילה לסניף בסכנין הוא לא הפעם הראשונה שהמפלגה והחזית שלנו מותקפות בידי פושעים. למזלנו הסניף היה ריק ואף אחד לא נפגע, אבל האיום המתמיד על החברה הערבית לא פוסח על הפעילים שלנו. הניסיון של הפושעים לפגוע בעשייה הפוליטית בחברה הערבית לא יצליח".

יצוין שאלמונים ירו לפני שנתיים, ב-13 בדצמבר 2019, לעבר ביתו של ראש עיריית סכנין ואיש חד"ש, ד"ר ספואת אבו ריא וניסו להצית את רכבו. בעת התקרית שהו בבית אשתו וילדיו של אבו ריא, שלא נפגעו. לבית ולרכב נגרם נזק. מהמשטרה נמסר כי שני תושבי סכנין, בני 22 ו-23, נעצרו בחשד למעורבות במעשים וכי הם הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה.

תיעוד הירי שבוצע לעבר שסניף מק"י בסכנין (צילום: משטרת ישראל)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן