fbpx

נשים הן לא זבל: העובדים חסמו את הכניסה להיכל עיריית חיפה וקיימו אספת מחאה

ארגון עובדי עיריית חיפה הציב משאיות בכניסה לעירייה במחאה על יחס ההנהלה לעובדי אגף הרישוי

ארגון עובדי עיריית חיפה הציב הבוקר (ראשון) משאיות בפתח הכניסה להיכל העירייה, במחאה על כך שעובדות באגף הרישוי על הבנייה התלוננו על בכיר באגף וזומנו לשימוע, בעוד שנגד הבכיר לא ננקט שום צעד. בשעה 10:00 נערכה במקום אסיפת מחאה וחסימת הכניסה לעירייה. המשאיות נשאו שלטים בהם נכתב "נשים הן לא זבל".

לפני מספר ימים שלח יו"ר ארגון העובדים, אמנון עידו, מכתב למנכ"ל העירייה, אוהד שגב ובו הלין על התנהלות בלתי תקינה ביחס לעובדי האגף, בהמשך לפנייתו מחודש יולי האחרון. "החמור מכל חלק מאותן עובדות הוזמנו ע"י מנכ"ל העירייה לשימוע לפני פיטורין, דבר הנותן גיבוי מלא להתנהגותו של אותו בכיר, ללא כל בחינה של הדברים, והפקרת שלומן וביטחונן של העובדות".

עוד במכתב ששיגר יו"ר ארגון העובדים בעיריית חיפה מתוארת התנהלות בריונית ואלימה של בכיר באחד מאגפי העירייה כלפי נשים העובדות תחתיו, תוך שימוש בשפה בוטה ואף איומים כלפיהן. זאת ועוד, נטען במכתב, כי אותו בכיר אף פועל כדי למנוע מהעובדות לפנות לוועד העובדים בדרכים שונות, בהן איומים ועד כדי "כליאת שווא" של עובדת בחדרו כדי להלך עליה אימים לבל תעז לפנות לוועד העובדים."

במכתב מדגיש יו"ר הוועד כי נעשתה כבר פנייה למנכ"ל העירייה בנושא, שאף כללה שיחה עם אותן עובדות, שלמרות חששן החליטו, בשל חומרת הדברים, לתאר באוזניו את אשר הן עוברות תחת אותו בכיר. לטענת יו"ר ארגון העובדים, טיפולו של מנכ"ל העירייה היה מינורי בלשון המעטה והיחס לדברי העובדות היה מבטל, תוך קבלת הכחשה לקונית וגורפת לאירועים.

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן