fbpx

בימין מקווים לטרפד מממשלת שינוי בעזרת מנסור עבאס

ב"ישראל היום" פורסם הבוקר (ראשון) כי בשבוע שעבר נפגש אחד ממקורבי נתניהו עם יו"ר רע"מ

בעת שמתקדם המו"מ בין חברי הכנסת יאיר לפיד ונפתלי בנט להקמת "ממשלת שינוי", בליכוד לא יושבים בחיבוק ידיים וממשיכים לנסות לסכל את מאמצי גוש מתנגדי נתניהו להקמת ממשלה. ב"ישראל היום" פורסם הבוקר (ראשון) כי בשבוע שעבר נפגש אחד ממקורבי נתניהו עם יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, לשיחה שארכה יותר משלוש שעות בניסיון לשכנע אותו להתנגד לממשלה של לפיד ובנט.

על פי העיתון "לעבאס יש נטייה ללכת דווקא עם הצד הימני. כמו כן, מקווים בליכוד כי אנשי הרשימה המשותפת יתקשו לתמוך בממשלה בראשות בנט ואפילו לא להימנע בהצבעה כזו, כך שהם יטרפדו את המהלך". יצוין שבנט ועבאס נפגשו היום במסגרת המגעים להרכבת ממשלה. מטעם השניים נמסר "הפגישה הייתה טובה, ובמהלכה שוחחו השניים על האפשרויות השונות. סוכם כי צוותי המו"מ יעמדו בקשר וייפגשו בהמשך". בגוש לפיד-בנט טענו אמש שמדובר בפגישה מכרעת: תמיכת רע"ם תוכל לאפשר את הקמת הקואליציה גם לאחר הודעתו של ח"כ עמיחי שיקלי מימינה על כוונתו להתנגד לה.

 

עוד בנושא:

 

מנסור עבאס ובנימין נתניהו (צילום מסך: ערוץ 12)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן