fbpx

הפגנה חודשית נגד תאונות עבודה והקטל בענף בניין של פעילי חד"ש ומקי התקיימה בת"א

אוזלת ידה של המדינה עולה בחיי פועלי בניין, שינוי מדיניות מהיר והחלטי הכרחי

אקטיב המאבק בתאונות עבודה הארצי של מק"י וחד"ש קיים הפגנה בצומת הרחובות מטלון – העלייה בת"א נגד מחדל תאונות העבודה והרג פועלי הבניין המתקיים מתחת לרדאר וסובל מתת דיווח תקשורתי. שרי הממשלה ממלאים פיהם מים וקולו של שר העבודה הרווחה והשירותים החברתיים איציק שמולי אינו נשמע, כך גם קולו של חיים כץ העומד בראשות ועדת העבודה, הרווחה והבריאות. הס מלהזכיר את אחריות ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ. דו"ח ועדת אדם מ-2014 שמעולם לא יושם המליץ להקים רשות לאומית לבטיחות במקומות עבודה, לעדכן את החקיקה המיושנת ולפתח מערך של חינוך לבטיחות במקומות עבודה.

"נגיף תאונות הבניין ממשיך להשתולל באין מפריע, מאות ועשרות עובדים מקפחים את חייהם על גבי פיגומים ומנופים ברחבי הארץ. במהלך 2020 נהרגו 67 עובדים בתאונות עבודה, בהם 33 בתחום הבניין, ועשרות נפצעו. לנגיף תאונות הבניין אין מסיבות עיתונאים ואין כותרות ענק, אין גם ישיבות ממשלה ופרויקטור מיוחד, יש רק ממשלה שעוצמת עיניים וקבלנים שקוצרים רווחים של מיליונים על קיצוץ עלויות הבטיחות."

עוד באותו נושא:

https://zoha.org.il/97758/

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן