fbpx

הנהלת אונ' בן גוריון מתעקשת להעניק נקודות זכות על פעילות באם תרצו

במכתב לאוניברסיטת בן גוריון דרש שוב ח"כ כסיף להסיר את "אם תרצו" מרשימת הארגונים המוכרים להתנדבות

הנהלת אוניברסיטת בן גוריון בבאר-שבע מתעקשת לדבוק בהחלטתה להעניק שתי נקודות זכות אקדמיות לסטודנטים שיתנדבו בארגון הימין הקיצוני "אם תרצו". זאת, חרף התרעומת הציבורית שעוררה ההחלטה – לרבות דיון שנערך בנובמבר בוועדת המשנה של הכנסת להשכלה גבוהה בראשות ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת).

במכתב לראשי אוניברסיטת בן גוריון, דרש שוב ח"כ כסיף להסיר את "אם תרצו" מרשימת הארגונים שהתנדבות בהם תזכה את הסטודנטים בנקודות זכות. כסיף הדגיש: "הקשר של ארגון 'אם תרצו' למפלגת הליכוד הוא הדוק. בדיון אשר יזמתי בוועדת המשנה לענייני ההשכלה הגבוהה הקשר הוכח, וכך גם בניירות העמדה שצרפו תאי האוניברסיטה השונים".

בתגובה לפנייתו של ח"כ כסיף מסרה האוניברסיטה, כי קיבלה חוות דעת מהיועצת המשפטית של האוניברסיטה עו"ד תמי מונד, התומכת בהחלטה המקורית של הוועדה. עוד נמסר כי האוניברסיטה תעקוב אחר פעילות הארגונים שנבחרו כדי לבחון את עמידתם בתנאים, ותדון מחדש בקריטריונים.

קמפוס אונ' בן גוריון בבאר-שבע: ההנהלה נותנת נקודות זכות לאנשי ארגון פשיסטי, במוסד להשכלה גבוהה בו לומדים ערביות וערבים רבים (צילום: אונ' בן גוריון)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן