fbpx

הרדיפה הפוליטית נמשכת בצילה של המלחמה: המשטרה פרצה לסניף מק"י-חד"ש בנצרת

מחד"ש נמסר "לא נשלים עם הבריונות ונמשיך להוביל מאבק יהודי-ערבי המשותף נגד הפשיזם, המלחמה והרדיפה"

כוחות משטרה פרצו אמש (שישי) לסניף מק"י-חד"ש בנצרת, תלשה שלטים פוליטיים ומחקה ציורי קיר. זאת, יממה לאחר שנערכה במקום אסיפת מחאה בהשתתפות מאות נגד המלחמה בעזה ובעקבות מעצרו של יו"ר ועדת המעקב העליונה של האזרחים הערבים, מוחמד ברכה ביום חמישי האחרון.

מחד"ש נמסר: "משטרת בן גביר ממשיכה ברדיפה פוליטית וניסיונות הפחדה והשתקה של הציבור הערבי והכוחות המתנגדים למלחמה. לא נשלים עם הבריונות הזו ונמשיך להוביל מאבק יהודי-ערבי המשותף נגד הפשיזם, המלחמה והרדיפה האנטי דמוקרטית". לדברי ח"כ עופר כסיף (חד"ש) "רדיפה פוליטית דוחה שבת. מיליציית בן גביר פלשה לסניף מק"י-חד"ש בנצרת לאחר על אפה וחמתה של ממשלת הפשיזם, התקיים במקום כינוס פוליטי נגד המלחמה ולמען השלום הצודק לכולם. ממשלת הזוועות נלחמת על חייה כחיית טרף פצועה. צאו והיאבקו נגדה ועצרו את הפשיזם לפני שייקח גם אתכם!".

יצוין שלקראת אירועי ה-1 במאי בנצרת השנה, המשטרה פשטה על הסניף מק"י אחר שבמרכז נצרת על מנת להוריד דגלים אדומים עם הפטיש והמגל ודגל פלסטין שנתלו במקום. השוטרים שפשטו אז על הסניף גם עיכבו את מזכיר סניף מק"י ורד קובטי. "המשטרה מתנהלת כמשטרה פוליטית לכל דבר ובבריונות מבצעת שיטור פוליטי", תקפה ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש), "כמות כזו של שוטרים לא ראינו במקרי הרצח שהיו בנצרת אבל בשביל להוריד דגלים הם מגיעים בנשקים שלופים".  בתום פעילות הדיכוי המשטרתי, עשרות מפעילי חד"ש ומק"י יצאו לרחובות העיר ובידיהם פרחים והזמנות להפגנת ה-1 במאי.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/120874/

משטרת בן גביר הפכה למשטרת מחשבות ומחוקת ציורי קיר: הכניסה לסניף חד"ש-מק"י בנצרת, אמש, לאחר פריצת המשטרה (צילום: חד"ש)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן