fbpx

המשטרה אסרה לקיים בחיפה מפגש יהודי-ערבי שיזמה ועדת מעקב של הציבור הערבי

דובר ועדת המעקב מסר "הצעד הזה הוא מסוכן ביותר ומבטא את החרפת המתקפה הפשיסטית והאנטי-דמוקרטית"

המשטרה אסרה לקיים מחר (חמישי) בחיפה מפגש יהודי-ערבי שיזמה ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי. מטרת המפגש "להשמיע צעקה משותפת נגד המלחמה, ההרס והנקמה ובעד הצדק, השפיות והאנושיות"‎.

דובר ועדת המעקב מסר "משטרת ישראל הורתה על בעלי האולם בו אמור היה להתקיים המפגש שבמידה והם יארחו אותו – האולם ייסגר". עוד נמסר "הצעד הזה הוא מסוכן ביותר ומבטא את החרפת המתקפה הפשיסטית והאנטי-דמוקרטית והוא חלק ממצור פוליטי נגד האזרחים הערביים, שכוללת מניעת הידברות עם הכוחות המתקדמים והדמוקרטים בחברה היהודית".  כמו כן, ועדת המעקב תקיים מחר בבוקר מסיבת עיתונאים במשרדיה בנצרת כדי להבהיר את עמדתה בהשתתפות יו"ר ועדת המעקב, מוחמד ברכה ויו"ר הכנסת לשעבר אברהם בורג.

"בימים קשים אלו, בהם אנו עדים למראות זוועתיים של הרג נשים, קשישים וילדים החפים מכל פשע ברצועת עזה ובדרום, בנוסף להרס בלתי נתפס של תשתיות חיים בסיסיות, בין היתר פגיעה בבתים, בתשתיות מים, באספקת חשמל תקינה, בכלכלה ועוד, ממשלת הימין הקיצונית בהנהגת נתניהו, בן גביר וסמוטריץ', מובילה מדיניות של השתקה, הפחדה ורדיפה מקארתיסטית נגד כל קול וכל עמדה הקוראת להפסיק את המלחמה ולמנוע פגיעה נוספת בחפים מפשע‎", נכתב בהזמנה למפגש בחתימתו ברכה.

עוד נמסר לקראת ההתכנסות בחיפה שוועדת המעקב העליונה החליטה לקיים מפגש חירום אשר יתבסס על מספר עקרונות: הפסקה מיידית של המלחמה, לחילופי שבויים ובני ערובה לאלתר, להוצאה מוחלטת של האזרחים ממעגלי האלימות והאיבה, פתרון מדיני אשר מבוסס על עקרונות הצדק, השלום והשוויון וקריאה להפסקת הרדיפה וההסתה שלוחת הרסן של גורמי ממסד וכנופיות גזעניות כנגד עובדים, סטודנטים, פעילים פוליטיים ונבחרי ציבור.

מוחמד ברכה, יו"ר עדת המעקב העליונה של הציבור הערבי (צילום מסך: הטלוויזיה החברתית)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן