fbpx

שני צלמי עיתונות פלסטינים נפצעו מירי כוחות הכיבוש בעת הריסת בית ברמאללה

יש דין: "הירי הלילה של חיילים בראשו של עיתונאי באזור רמאללה מחייב חקירה בינלאומית בלתי תלויה ומידית"

שני צלמים עיתונות פלסטינים נפצעו בשעות המוקדמות של הבוקר (חמישי) מירי כוחות הכיבוש בעת הריסת בית ברמאללה. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על שישה נפגעים, אחד מהם נפצע בינוני מירי ושניים נוספים – צלמי עיתונות. אחד מהם, מואמן סמרין, פונה לבית החולים במצב קשה עם פגיעה בראשו, ובהמשך מסרו בבית החולים כי מצבו קשה. צלם נוסף, ראבי אל-מוניר, נפגע בבטנו ומצבו בינוני.

מיש דין נמסר כי "הירי הלילה של חיילים בראשו של עיתונאי באזור רמאללה מחייב חקירה בינלאומית בלתי תלויה ומידית. הניסיון מראה שהצבא הישראלי לא יבצע חקירה אמיתית ומעמיקה, אלא ימסמס את המקרה כפי שהיה עם הריגתה של העיתונאית שירין אבו עאקלה".

לדברי יו"ר חד"ש-תע"ל, ח"כ איימן עודה, "אחרי הרצח המזעזע של העיתונאית שירין אבו עאקלה וניסיונות הטיוח הכושלים של צה"ל, הרצח של עיתונאי נוסף בשטחים הכבושים הוא לא טעות אלא מדיניות. השתקת התקשורת היא שלב קריטי בהידרדרות לפשיזם, קורא לכל התקשורת להציף את הרצח הזה ולסרב לשתף פעולה עם הכיבוש."

 

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/115579

הצלם מואמן סמרין שנפגע בראשו מירי של כוחות צה"ל ברמאללה (צילום: וואפא)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן