fbpx

הקורבן השישי מאז תחילת השנה: עובד תאילנדי נהרג בתאונת עבודה בקיבוץ דגניה א'

העובד התהפך עם טרקטור בסמוך לקיבוץ

עובד חקלאות תאילנדי בן 28 נהרג הבוקר (שני) לאחר שהתהפך עם טרקטור בסמוך לקיבוץ דגניה א'. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, בסיומן נאלץ לקבוע את מותו. יצוין שפועל נוסף, בן 50, נפצע קשה בשעות הצהריים לאחר שהתהפך עם מנוף במהלך עבודתו במועצה אזורית דרום השרון שליד הוד השרון. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא סובל מחבלה בראשו.

על פי נתוני הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה אשתקד נהרגו ארבעה עובדים נוספים לאחר שהתהפכו עם טרקטור במהלך עבודתם בחקלאות. "אולם הרוגים אלה הושמטו מרשימת תאונת העבודה הקטלניות שפרסם מנהל הבטיחות התעסוקתית במשרד העבודה בדו"ח השנתי. זאת, בניגוד לשנים עברו". במוקד הדיון שהתקיים בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת בשבוע שעבר על פי בקשת ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש-תע"ל) בנושא תאונות עבודה, עמד פער של שליש בספירת ההרוגים בתאונות עבודה בין התאונות שנמנו על ידי הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה  ואלה שנמנו על ידי מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית בשנת 2022, ודרישתו להנהגת שקיפות ויושרה בתיעוד ופרסום נתוני ההרוגים בתאונות עבודה קטלניות.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/118768

צוותי רפואה במקום בו נהרג העובד התאילנדי, הבוקר, בסמוך לקיבוץ דגניה א' (צילום: מד"א)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן