fbpx

יו"ר חד"ש-תע"ל איימן עודה תקף את יאיר לפיד בחריפות: תפסיק לשקר  

עודה: לפיד האשים אותנו שאנחנו משתפים פעולה עם נתניהו, וזה שקר מוחלט

יו"ר חד"ש-תע"ל, ח"כ איימן עודה תקף אתמול (שני) בחריפות את יו"ר יש עתיד וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד במהלך ישיבת הסיעה בכנסת. "לפיד האשים אותנו לפני שעה קלה שאנחנו משתפים פעולה עם נתניהו, וזה שקר מוחלט. שקר של אדם יהיר שלא הצליח לשכנע את הציבור לבחור בו. אני כתבתי לו הודעה אישית: 'כמעט כל יום אני רוצה לכתוב לך: תפסיק לשקר! אסור לשקר, אבל אם אתה כבר משקר, אז לפחות תתבייש בזה'", אמר ח"כ עודה.

עוד הדגיש "לפיד, הממשלה שלך הרגה 114 פלסטינים, אתה מכיר פוליטיקאי יהודי שהיה יכול להצביע בעד ממשלה שהרגה 114 יהודים? בכל זאת לא אנחנו הפלנו את הממשלה אלא חברי הקואליציה שלך הם אלו שהחליטו על ההליכה לבחירות. אנחנו נגד הפשיזם אבל אנחנו גם נגד ההתנשאות של המרכז שמאל. אנחנו מוכנים לכל שיתוף פעולה נגד הממשלה הזאת, אבל אתה צריך לנהוג באחריות". "התרגלת לערבים מחמד, חבל אנחנו לא כאלה", אמר.

גם יו"ר הסיעה, ח"כ אחמד טיבי, תקף את לפיד: "אני רוצה לשאול את יאיר לפיד שיגיד דבר אחד שבו אנחנו משתפים פעולה עם הליכוד. אני אשתף אתכם פה בסוד מי שזחל בשבועיים האחרונים ל[שר החינוך יואב] קיש וניהל איתו מגעים ומו"מ כי לשפר את ההצעה של הליכוד אליו – זה יש עתיד. אנחנו נהלנו מו"מ כמו שמקובל בין כל סיעות הבית".

עוד הוסיף כי "יאיר, אתה מכיר את האמת ויודע שלא אנחנו הפלנו את הממשלה שלך, ושהיא קרסה מבפנים. ככה גם אתה אמרת לי. היא קרסה מבפנים כי ימינה וקרסה, וכי מנסור עבאס לא הצליח לפטר את מאזן גנאיים, ואתה לא הצלחת לפטר את ג'ידא זועבי. שניהם עשו נכון, והתנגדו לחוק הסיפוח. השבוע, הוא מגיע שוב, וחד"ש תע"ל תצביע נגד, בדיוק כפי שהצביעה בכנסת הקודמת".

יצוין שלפיד נשאל אתמול בסיום ההצהרה לתקשורת בישיבת סיעתו בכנסת, מדוע הוא אינו משתף פעולה עם חד"ש-תע"ל במלחמה של האופוזיציה נגד ממשלת הימין-חרדים בראשות נתניהו. לפיד הסביר כי הזמין רק את רע"מ כי לטענתו, "חד"ש-תע"ל עובדים עם הליכוד, הם לא עובדים עם האופוזיציה". בתגובה, הוא ספג מתקפה עזה מחד"ש-תע"ל.

עוד בנושא

ח"כ איימן עודה מסייע לחקלאים פלסטינים בשטחים הכבושים (צילום: זו הדרך)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן