fbpx

חברת רואי החשבון הגדולה בישראל: נחתם הסכם קיבוצי חדש ב'ארנסט אנד יאנג'

בין היתר, הוסכם שהפרשת המעסיק לקרן ההשתלמות תוגדל למקסימום של 7.5% מהשכר

הסכם קיבוצי חדש נחתן השבוע בפירמת רואי החשבון "ארנסט אנד יאנג"  (E&Y) בין הסתדרות המעו"ף, ועד העובדים וההנהלה. ההסכם, שיחול על כ-1,600 העובדים בפירמת רואי החשבון הגדולה בישראל, משפר את תנאי ההעסקה בתחומים רבים.

בין היתר, הוסכם שהפרשת המעסיק לקרן ההשתלמות תוגדל למקסימום של 7.5% מהשכר,  ושצבירת ימי החופשה השנתיים תוגדל. עוד הוסכם על תוספת חופשות מיוחדות (כמו לידת ילד או ילדה לאב, חתונת בן או בת, בריתות, בר מצווה) למצבת החופשות. עוד נקבע בהסכם שיוגדל התשלום עבור ארוחות באמצעות כרטיס תן ביס ל-400 שקלים בחודש, כולל אפשרות של העברה מחודש לחודש עד לתקרה, ועל הגדלה משמעותית של תקציב הרווחה בחברה; שיפור בתנאים לאימהות אחרי לידה; קיצור הוותק לניוד משנתיים לשנה; ואפשרות לעבודה מהבית של יום אחד בשבוע לפחות.

עובדי ארנסט אנד יאנג התאגדו בהסתדרות בדצמבר 2015, ובחברה נחתם הסכם קיבוצי ראשון ב-2017, שהיה גם ההסכם הקיבוצי הראשון בענף ראיית החשבון בישראל. יצוין שהחברה הרב-לאומית "ארנסט אנד" יאנג היא אחת מארבעת התאגידים הגדולים לראיית חשבון בעולם. הוא פועל ביותר מ-140 מדינות ומעסיק כ-312 אלף עובדים. היא מדורגת כהחברה הפרטית התשיעית בגודלה בארה"ב והכנסותיה אשתק נאמדות בכ-40 מיליארד דולר – יותר מ-130 מיליארד שקל.

עובדי ארנסט אנד יאנג מפגינים בפתח מטה החברה במסגרת המאבק לחתימה על ההסכם הקיבוצי הראשון (צילום: ועד עובדים)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן