fbpx

הסתדרות המעו"ף הודיעה על שורה של צעדים ארגוניים באונ' הפתוחה

הצעדים באים בתגובה לניסיון חד-צדדי של הנהלת האוניברסיטה לבצע שינויים מבניים-ארגוניים בכמה מחלקות

הסתדרות המעו"ף הודיעה היום (שני) כי בימים הקרובים תחל בשורה של צעדים ארגוניים באוניברסיטה הפתוחה, בהם אסיפות הסברה ושיבוש המהלך התקין של העבודה. זאת, בעקבות ניסיון חד-צדדי של הנהלת האוניברסיטה לבצע שינויים מבניים-ארגוניים בכמה מחלקות, ללא שיח עם נציגות העובדים, כנדרש ע"פ ההסכמים בין הצדדים. באוניברסיטה הפתוחה קיים סכסוך עבודה פתוח מסוף שנת 2021. הסתדרות המעו"ף מייצגת כ-750 עובדות ועובדים מינהליים באוניברסיטה הפתוחה.

במכתב ששיגרה הסתדרות המעו"ף למנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה, רות שחם, נכתב "בהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז ע"י ההסתדרות ב-28 בדצמבר האחרון וההתנהלות השנויה במחלוקת, זימנת את ועד העובדים באוניברסיטה לשיחה במסגרתה התחייבת שלא לערוך שינויים מבניים-ארגוניים באופן חד-צדדי. והנה, עתה הודעת לוועד העובדים באמצעות הודעת אימייל, על כוונתך להוציא אל הפועל את התוכנית לשינוי מבני-ארגוני במחלקת משאבי אנוש ובמחלקת השכר. פעלת באופן חד-צדדי, תוך התעלמות מהחובה לנהל בנושא זה משא ומתן עם הוועד, להגיע להסכמות ורק אז להוציא אל הפועל את התוכנית".

עוד נכתב בפנייה למנכ"לית האוניברסיטה, שהם: "חשבנו לתומנו, קיווינו, כי תטי אוזן לפנייתנו וכי טענותינו יזכו להתייחסות הולמת ויטופלו בתום לב ובהסכמות. לצערנו, היום התברר לנו כי שינויים מבניים-ארגוניים לא עוכבו, אלא קודמו באופן חד-צדדי ולאלתר". בהסתדרות המעו"ף מבקשים לעצור את כל השינויים החד-צדדיים הללו ולהיכנס למשא ומתן עם נציגות העובדים.

קמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה (צילום: ויקימדיה)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן