fbpx

המחאה של עובדי אלפא הגיעה לביתה של מ"מ ראש הממשלה לשעבר ציפי לבני

שרת החוץ לשעבר לבני היא חברה בדירקטוריון של אלפא

המחאה של עובדי אלפא הגיעה אמש (מוצאי שבת) גם לבתים של חברי הדירקטוריון, ובהם כממלאת מקום ראש הממשלה, שרת החוץ ושרת המשפטים לשעבר ציפי לבני. עוד הם הפגינו מול בתיהם של חברי דירקטוריון בזק עידית לוסקי, תומר ראב״ד, והיו״ר גיל שרון.

עובדים בזק ופלאפון קראו לדירקטוריון להתערב במשבר באופן דחוף לנוכח הכאוס החברות והעובדה כי במשך חודשיים רצופים במסגרת העיצומים לא בוצע חיוב של מיליוני לקוחות החברות. העובדים נשאו בשלטים בהם נכתב: "הלקוחות כועסים, אתם תישאו במחיר הקריסה", "מי ישלם על הגבייה"  ו"ההנהלה משקרת ואתם שותקים".

יו"ר ועד עובדי אלפא, יחיאל שמן, מסר "הגיע הזמן שחברי הדירקטוריון יתחילו להתערב במשבר לנוכח העובדה שאנחנו ניצבים מול הנהלה מנותקת ומנכ״ל חברה שנעלם לחלוטין ולא מנסה להגיע לפתרון. העיצומים הארגונים רק יילכו ויוחרפו עד השבתה כללית. רגע לפני שזה קורה, הדירקטוריון חייב לספק תשובות לעובדי אלפא ולמיליוני הלקוחות שלנו". הבוקר העובדים הבטיחו "המסר שלנו להם היה חד ופשוט – אם לא תתערבו במשבר בחברות באופן בהול, אתם מועלים בתפקידכם – קחו אחריות אישית! ההנהלה המנותקת שלנו שותקת, הגיע הזמן שתשמיעו את קולכם. במידה לא תעשו זאת, אנחנו נמשיך להגיע אליכם"

 

סרטון – עובדי אלפא מפגינים אמש מול בתיהם של חברי הדירקטוריון:

 

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/107312

עובדי בזק בינלאומי ופלאפון מפגינים אמש מול הבית של ציפי לבני (צילום: ועד עובדים)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן