fbpx

רבים השתתפו בהלוויית הגנן הפלסטיני שנורה בדרכו הביתה בידי חיילי הכיבוש

ראאד יוסף ג'דאללה, בן 38, שנורה ביום שלישי בלילה בידי חיילים, הובא למנוחות בכפרו עור א-תחתא

ראאד יוסף ג'דאללה, בן 38, שנורה ביום שלישי בלילה בידי חיילי הכיבוש הובא אתמול (רביעי) למנוחות בכפרו עור א-תחתא. רבים השתתפו בהלוויית הגנן, תושב ירושלים המזרחית לשעבר, שעבד כגנן בישראל.  על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית וואפא, ג'דאללה נורה לכפר בית עור א-תחתא מעבודתו בישראל. בלילה הגיעו המונים למקום שבו נהרג ג'דאללה, לקחו את גופתו לבית החולים ברמאללה ובשעות הערב הוא נקבר בהלוויה המונית בכפר מגוריו.

רשאד ג'דאללה, בן דודו של ראאד, אמר ל"הארץ" כי הוא עבד כגנן. לדבריו, ראאד התקשר לבנו בן ה-13 כדי שיגיע לאסוף אותו יחד עם חבר, אבל כעבור שעה הוא לא ענה לטלפון. השניים החלו לחפש את ראאד בסביבה, עד שנתקלו בו כשהוא מדמם וללא רוח חיים. לדברי בן הדוד, ראאד "לא היה חלק משום פעילות פוליטית, כל מה שעניין אותו זה לפרנס את משפחתו. אין שום היגיון שהוא ניסה לעשות משהו, ולכן מבחינת המשפחה הוא נרצח בדם קר".

בנוסף לבנו בן ה-13, ג'דאללה הותיר אחריו אישה, ילדה בת תשע, ילד בן שבע ותינוק בן שנה. ראש מועצת הכפר בית עור א-תחתא, ווג'יה עותמאן, אמר כי "החיילים ירו בראאד ללא שום סיבה. כל מבוקשם הוא שפועלים פלסטינים לא יתקרבו לאזור, למרות שזו גזרה מוכרת כאזור מעבר של פועלים רבים שמבקשים להיכנס לישראל כדי להתפרנס".

 

ראאד יוסף ג'דאללה שנורה ביום שלישי בלילה בידי חיילי הכיבוש בדרכו האחרונה (צילום: וואפא)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן