fbpx

השביתה הדיגיטלית הראשונה: עובדי חברת הביטוח AIG ממשיכים בצעדים הארגוניים

עובדי חברת הביטוח AIG שבבעלות אמריקאית פתחו ביום ראשון בצעדים ארגוניים ולא מעניקים שירות

"תודה, תודה ושוב תודה לכל העובדים ששבתו והראו לכולם ובעיקר להנהלה שאנחנו הכי חזקים ביחד, גם אם אנחנו עובדים מרחוק". כך נאמר במסר שהופץ הבוקר (שלישי) על ידי ועד עובדי חברת הביטוח AIG.

עוד נמסר לעובדים כי העבודה תופסק יחידות המטה: תביעות, מערכות מידע, אגפי המוצר, שיווק , ביטוח מסחרי וכספים. "אנחנו מזכירים לכם-כל הצעדים שלנו מגובים עפ"י חוק וע"י ארגון העובדים בו אנו חברים. במידה ומבקשים מכם להחליף עובד שהחליט לשבות ולמלא את מקומו, אל תעשו זאת! הערבות ההדדית והסולידריות בינינו הן המפתח להצלחה במאבק. בנוסף, במידה ונתקלתם בלחצים מגורמים כאלו ואחרים שלא לשתף פעולה עם העיצומים הארגונים, אנא פנו אלינו במיידי ונטפל בזה בהקדם".

עובדי חברת הביטוח AIG שבבעלות אמריקאית פתחו ביום ראשון בצעדים ארגוניים ולא מעניקים שירות ללקוחות ומענה טלפוני במחלקות החברה כמו רכב, תביעות, משכנתא, חידושים ועוד. AIG היא החברה היחידה בענף הביטוח והפיננסים שבה מבוצעת מהבית כלל העבודה ומשרדיה סגורים לחלוטין באופן רצוף, מאז פרוץ המגיפה בישראל במארס אשתקד.

בחודש אוגוסט האחרון הוכרז סכסוך עבודה בחברה, אולם ועד העובדים בחר שלא לנקוט בעיצומים ולהמשיך בתהליך המו"מ מתוך שאיפה להגיע להבנות עם ההנהלה בגין החזר הוצאות על עבודה מהבית הכוללות בין היתר חשמל, אינטרנט וסלולר וציוד משרדי שלא סופק במלואו. יו"ר הוועד תומר מלול מסר: "זוהי רק יריית הפתיחה. הגענו למצב בלתי נסבל ובלתי מתקבל על הדעת בו עובדי החברה כורעים תחת הנטל הכספי והמקצועי בגין עבודה מהבית באופן רצוף במשך שנה. החזר הוצאות על עבודה באופן זה הוא אינו בגדר מותרות, אלא חובה לנוכח מאות השקלים שעובדי החברה מוציאים מדי חודש. כל מה שקיבלנו נכון להיום הוא סכום מגוחך של 2.5 שקל ברוטו ליום".

עוד אומר מלול כי "הדברים אינם מסתכמים רק בפן הכספי , אלא גם במישור המקצועי והארגוני. הגיע הזמן אחרי כמעט שנה של עבודה מהבית על כל השלכותיה, בין היתר גם הנפשיות להסדיר את הנושא באופן רשמי לטובת כל הצדדים. צר לנו על השיבושים והפגיעה בלקוחות , אבל גם הם צריכים להבין שאנחנו נאבקים בהנהלה מנותקת שלא מספקת פתרונות למצוקות שלנו, וזאת על מנת שנוכל להמשיך ולהעניק את השירות המקצועי והמסור שלנו".

 

סרטון – ראשי הוועד מסבירים מדוע ננקטים עיצומים:

https://he-il.facebook.com/aig.hitagdut/videos/446180329766675

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן