fbpx

עובדי חברת הביטוח AIG שבבעלות אמריקאית פתחו בצעדים ארגוניים

בחודש אוגוסט האחרון הוכרז סכסוך עבודה בחברה, אולם ועד העובדים בחר שלא לנקוט בעיצומים

עובדי חברת הביטוח AIG שבבעלות אמריקאית פתחו הבוקר (ראשון) בצעדים ארגוניים ולא מעניקים שירות ללקוחות ומענה טלפוני במחלקות החברה כמו רכב, תביעות, משכנתא, חידושים ועוד. AIG היא החברה היחידה בענף הביטוח והפיננסים שבה מבוצעת מהבית כלל העבודה ומשרדיה סגורים לחלוטין באופן רצוף, מאז פרוץ המגיפה בישראל במארס אשתקד.

בחודש אוגוסט האחרון הוכרז סכסוך עבודה בחברה, אולם ועד העובדים בחר שלא לנקוט בעיצומים ולהמשיך בתהליך המו"מ מתוך שאיפה להגיע להבנות עם ההנהלה בגין החזר הוצאות על עבודה מהבית הכוללות בין היתר חשמל, אינטרנט וסלולר וציוד משרדי שלא סופק במלואו. יו"ר הוועד תומר מלול מסר: "זוהי רק יריית הפתיחה. הגענו למצב בלתי נסבל ובלתי מתקבל על הדעת בו עובדי החברה כורעים תחת הנטל הכספי והמקצועי בגין עבודה מהבית באופן רצוף במשך שנה. החזר הוצאות על עבודה באופן זה הוא אינו בגדר מותרות, אלא חובה לנוכח מאות השקלים שעובדי החברה מוציאים מדי חודש. כל מה שקיבלנו נכון להיום הוא סכום מגוחך של 2.5 שקל ברוטו ליום".

עוד אומר מלול כי "הדברים אינם מסתכמים רק בפן הכספי , אלא גם במישור המקצועי והארגוני. הגיע הזמן אחרי כמעט שנה של עבודה מהבית על כל השלכותיה, בין היתר גם הנפשיות להסדיר את הנושא באופן רשמי לטובת כל הצדדים. צר לנו על השיבושים והפגיעה בלקוחות , אבל גם הם צריכים להבין שאנחנו נאבקים בהנהלה מנותקת שלא מספקת פתרונות למצוקות שלנו, וזאת על מנת שנוכל להמשיך ולהעניק את השירות המקצועי והמסור שלנו".

 

סרטון – ראשי הוועד מסבירים מדוע ננקטים עיצומים:

https://he-il.facebook.com/aig.hitagdut/videos/446180329766675

עובדי AIG מפגינים בעת השביתה ביוני 2017 (צילום: ועד עובדים)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

דילוג לתוכן