fbpx

מאות פלסטינים וישראלים הפגינו שוב בדרום הר חברון במקום בו נורה הארון אבו עראם

בהפגנה השתתפו פלסטינים ופעילים ישראלים, ובהם ח"כ עופר כסיף; הצבא פיזר את המוחים באמצעות רימוני הלם

מאות הפגינו שוב בצהריים (שישי), זה השבוע השני בדרום הר חברון, במקום בו נורה הארון אבו עראם בצווארו לפני שבועיים. בהפגנה השתתפו פלסטינים ופעילים ישראלים, ובהם ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת), חברי חד"ש ומק"י, והיא פוזרה על ידי הצבא באמצעות גז מדמיע ורימוני הלם.

הצעיר פלסטיני אבו עראם, בן 24, נפצע אנוש ב-1 בינואר האחרון מירי של חייל צה"ל במהלך עימות עמם בדרום הר חברון שבשטחים הפלסטינים הכבושים. בתיעוד מהאירוע נראה הצעיר נאבק עם החיילים על גנרטור שאותו הם ניסו להחרים ממנו, במסגרת משימה לפינוי מבנה פלסטיני של צוות מחיל ההנדסה.

הצעיר שנורה בטווח קצר הוא תושב הקהילה הפלסטינית באזור הר דרום חברון, ובסוף נובמבר המנהל האזרחי הרס את ביתו. העימות שבו נורה החל לאחר שאבו עראם עזר להקים בית חלופי לשכנו. החיילים שהגיעו למקום ניסו להחרים את הציוד, ובו את הגנרטור. לדברי ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש – הרשימה המשותפת) "אלימות הכיבוש מתגברת בימים האחרונים, המתנחלים והחיילים הם כמו שתי ידיים של אותה מערכת דיכוי". בציוץ בחשבון הטוויטר שלה הוסיפה תומא-סלימאן כי "הפשעים האלה לא יגמרו עד שלא יגמר הכיבוש".

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/98916

https://zoha.org.il/98699

 

סרטון – ההפגנה, היום, בדרום הר חברון:

 

 

חיילי כיבוש נגד מפגינים, היום, בדרום הר חברון (צילום: ואפא)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן