fbpx

רבים צעדו אמש נגד ממשלת נתניהו בת"א, נס ציונה, גדרה, ערד, עומר ורעננה

בתל אביב השתתפו מאות בצעדה שיצאה מכיכר הבימה לעבר מטה המשטרה ביפו

מאות הפגינו אמש (חמישי) בתל אביב נגד ממשלת הימין של בנימין נתניהו. הם צעדו במשך כשלוש שעות כשהם נושאים דגלים, כרזות ומיצג של צוללת מתנפחת. המצעד יצא מכיכר הבימה ובהגיעם עמדו מול מטה המשטרה ביפו, הצועדים קראו "תורידו את המדים תצטרפו למפגינים". שוטרי מג"ב שהוצבו במקום דחפו את המפגינים והוציאו את האוויר ממיצג הצוללת.

מאות גם מחר אמש בנס ציונה.  המפגינים צעדו ברחבי העיר ולאחר מכן התכנסו ברחבת היכל התרבות העירוני, שם הדליקו נר ראשון של חנוכה. קבוצה של עשרה פעילי ימין הלכה לצד המפגינים עם שלטים שעליהם נכתב "שמאלנים בוגדים". הפעילים קיללו את המפגינים וכוחות משטרה שהיו במקום חצצו בין הקבוצות. בשבועות האחרונים ספגו פעילי המחאה בנס ציונה איומים מתומכים של ראש הממשלה, שנשאו שלטים עם הכיתוב "שמאלנים בוגדים". הפגנות נוספות נערכו אתמול גם בגדרה, ערד, רעננה, עומר ובעשרות צמתים ברחבי הארץ. מחר (מוצ"ש) צפויות שוב הפגנות גדולות ליד מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, ליד מעונו הפרטי של נתניהו בקיסריה ובתל-אביב.

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן