fbpx

הקומוניסטים בארה"ב קוראים להגן על הדמוקרטיה – נגד דונלד טראמפ

הנשיא היוצא דונלד טראמפ מיהר להודיע שוב כי הוא אינו מכיר בניצחונו של ביידן

המוני מתנגדי נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ, יצאו אמש (שבת) לרחובות כדי לחגוג במסיבות רחוב ספונטניות את ניצחנו של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ומפלתו של יריבו הימני קיצוני. על כך מסר הבוקר אתר החדשות הקומוניסטי "פיפלס וורלד". לדברי האתר גם פעילי המפלגה הקומוניסטית והנוער הקומוניסטי הצטרפו אל החוגגים.

מול מעון הנשיא בוושינגטון התאספו רבבות מתומכי ביידן, ובחגיגות משם ועד דלאוור הונפו שלטים שעליהם נכתב בין השאר "טראמפ נגמר" ו"תארוז את החפצים שלך". גם תומכי טראמפ יצאו להפגין בכמה מוקדים, והם קראו "זה לא נגמר" והאשימו את התקשורת בשותפות ל"הפיכה", משום שהכריזה על ניצחון ביידן אף שטראמפ טוען לזיופים. טראמפ, יש להזכיר, לא הציג שום ראיות התומכות בדבריו.

הנשיא היוצא דונלד טראמפ מיהר להודיע שוב כי הוא אינו מכיר בניצחונו של ביידן. בהודעה שפרסם מיד אחרי ההכרזה הבטיח טראמפ ש"הבחירות האלה רחוקות מלהיגמר" וטען כי ביידן "ממהר להכריז על עצמו באופן שקרי כמנצח". בהודעה מסר טראמפ כי הקמפיין שלו יתחיל לקדם הליכים משפטיים בעניין ביום שני. זמן קצר לפני ההכרזה הספיק טראמפ לצייץ בטוויטר: "ניצחתי בבחירות האלה, בפער גדול!".

 

 

"להגן על הדמוקרטיה" – צעירים קומוניסטים מפגינים ביום שישי שעבר בניו-יורק (צילום: פיפלס וורלד)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן