fbpx

שר התיירות זמיר התפטר ממשלת הימין: אין לי שמץ של אמון בנתניהו

שר התיירות אסף זמיר (כחול לבן) הודיע היום (שישי) ליו"ר מפלגתו גנץ על התפטרותו מהממשלה

שר התיירות אסף זמיר (כחול לבן) הודיע היום (שישי) ליו"ר מפלגת כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, על התפטרותו מממשלת הימין. לדברי זמיר, הוא חרד לעתיד המדינה ונראה כי משבר הקורונה לא נמצא בראש סדר העדיפויות של ראש הממשלה בנימין נתניהו המואשם בפלילים. "אני לא יכול עוד לשבת בממשלה שאין לי שמץ של אמון בעומד בראשה. פעמים רבות הצבעתי נגד החלטות הממשלה אבל אני נושא באחריות קולקטיבית לקיומן הגם כשהתנגדתי", כתב.

צילום מסך: חדשות 13

"תמיד האמנתי בניסיון להשפיע מבפנים, גם במחיר של ביקורת ציבורית. כל עוד האמנתי שתוצאות פעולותיי עושות הבדל, עושות טוב. אני כבר לא מרגיש ככה. ‎לאחר ארבעה חודשים וחצי כחבר בממשלה אני קובע בצער כי משבר הקורונה על השלכותיו הנוראיות נמצא במקרה הטוב במקום השני בסדר העדיפויות של ראש הממשלה. השיקולים האישיים והמשפטיים הם אלה שעומדים בראש מעיניו של נתניהו. זה ניכר בכל צעד ושעל. הקורונה מכה בישראל ואנחנו במשך שבועות עוסקים כמעט רק בהפגנות".

עוד כתב זמיר: "בישיבות הממשלה לא מתקיימים דיונים משמעותיים על הנושאים הבוערים באמת. הרמה של הדיונים נמוכה ולא מעמיקה. שיקולים אישיים גוברים על האינטרס הציבורי. ‎לנתניהו אין יכולת לחלץ את המדינה מהמשבר העמוק שהיא נמצאת בו. הרי הוא הוביל אותנו לתוכו. הוא האחראי הראשי למצב הבריאותי, הכלכלי ולשבר החברתי שמאיים על כולנו. אני חרד למדינה. חרד שהיא על סף שבר מוחלט. וברור לי שזה לא ישתנה כל זמן שנתניהו הוא ראש הממשלה". ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש – הרשימה המשתפת) הגיבה להתפטרותו של שר התיירות ומסרה "אסף זמיר תיקן את הטעות הראשונית שלו – הצטרפות לממשלה. טוב שעשה כך. הממשלה הרעה הזו פועלת נגד הציבור, והיא צריכה לחלוף מן העולם".

 

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן