fbpx

מחאה בטייבה בעקבות הרצח של האם ושני ילדיה בדקירות סכין

פעילות ופעילים קראו להפגין מחר (שלישי) בשעה 17:30 בצומת הגשר שבעיר טייבה במחאה על גל מעשי הרצח

מעצרו של מוחמד מסראווה, החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו בטייבה, הוארך בצהריים (שני) בתשעה ימים. עו"ד גיא עין צבי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד: "החשוד מכחיש את החשדות נגדו. העלנו בדיון תהיות שמקשות לקבל את טענת המשטרה. נאלץ להמתין להתקדמות החקירה כדי לקבל פרטים נוספים".

על פי המשטרה, הלילה רצח מוחמד בעלה של בראאה מסאוורה את אשתו בזמן שהייתה במטבח הבית ואת שני בניו בדקירות סכין בזמן שישנו במיטתם. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לבית כדי לאסוף ממצאים פורנזיים. מניין הנרצחים בחברה הערבית עומד על 64 קורבנות מתחילת השנה כתוצאה מאלימות במשפחה ופשיעה.

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש) מסרה "לקום בבוקר ולדעת שבזמן שישנו נטבחו אשה ושני ילדיה בביתם בטייבה. אין מילים לתאר את הזוועה, הכעס והכאב. לא נלך למותנו כיחידים או כחברה כמו כבשים, זה הזמן להשמיע צעקה, אין לחזור לשגרה. שלא יקומו דמויי מפכ"ל ושרים ויגידו זו התרבות שלכם. זו תרבות גזענית שלכם שמתייחסת לדם שלנו כמים נשפכים". יצוין שפעילות ופעילים קראו להפגין מחר (שלישי) בשעה 17:30 בצומת הגשר שבעיר טייבה במחאה על גל מעשי הרצח הפוקד את החברה הערבית ובייחוד מעשי הרצח של נשים וילדים.

נרצחו הלילה בביתם בטייבה: בראאה מסאוורה ושני בניה (צילום: הרשתות החברתיות, סעיף 27 א')

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן