fbpx

פועל פלסטיני הוא הרוג השני במפעל 'סיבוס רימון' בבאר שבע בתוך חודשיים

הפועל הפלסטיני מוחמד ראתב זבידאת, בן 32, נהרג הבוקר (רביעי) בתאונה

הפועל הפלסטיני מוחמד ראתב זבידאת, בן 32, נהרג הבוקר (רביעי) בתאונה במפעל "סיבוס רימון בנייה מתועשת" בבאר שבע, השייך לקבוצת דניה של אפריקה ישראל. ההרוג היה תושב הכפר זבידאת בנפת יריחו בשטחים הכבושים ונהרג כתוצאה מפגיעה ממכונה במפעל. זהו ההרוג השני במפעל בתוך חודשיים – בסוף ינואר נהרג במקום אלכסנדר גרנדינרו, אזרח מולדובה בן 40, שנלכד במכונה לחיתוך ברזל.

המשטרה פנתה למינהל הבטיחות במשרד העבודה בעניין חקירת מותו של העובד היום, הוא ההרוג השישי בתאונות עבודה בתעשייה מאז תחילת השנה. לפי הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה, בשנת 2020 נהרגו בתאונות בתעשייה 16 עובדים, בשנת 2021 נהרגו 12 עובדים ובשנה שעברה 15. באתרי הבנייה של דניה סיבוס נהרגו בשנה שעברה שלושה עובדים.

יצוין שהבוקר נמצאה באשדוד גופתו של גמלאי חברת החשמל, נפתלי אדרי, שנפל אתמול לים ממזח הפחם בתחנת הכוח רוטנברג. הוא נהרג בעקבות קריסת עגורן. כמו כן, נמשכים החיפושים אחר נעדר שני בתאונה, עובד חברת החשמל, שנפל אף הוא למים.   בתוך, כך, פועל בשנות ה-50 לחייו נפצע הבוקר באורח קשה בנפילה מגובה של כ-5 מטר במהלך עבודתו במועצה האזורית חוף השרון. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב.

המפעל "סיבוס רימון בנייה מתועשת" בבאר שבע, השייך לקבוצת דניה של אפריקה ישראל, בו תוך חודשיים מצאו את מותם שני פועלים (צילום: איחוד הצלה)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן