fbpx

אנו מבטיחים מאבק ללא פשרות: ח"כ כסיף בהפגנה נגד ממשלת הימין בכיכר הבימה

כ-1500 בני אדם הפגינו אמש (מוצ"ש) בכיכר הבימה בתל אביב תחת הכותרת "זו שעת חירום"

כ-1500 בני אדם הפגינו אמש (מוצ"ש) בכיכר הבימה בתל אביב תחת הכותרת "זו שעת חירום, הדמוקרטיה הישראלית בסכנה". המשתתפים במחאה, שארגנה התנועה לאיכות השלטון, הניפו שלטים נגד הממשלה המסתמנת, שעליהם נכתב בין היתר כי "הדמוקרטיה היא פרה קדושה, לא פרה שחוטה", "ממשלה עבריינית" ו"ביבי וסמוטריץ' הרס הדמוקרטיה הישראלית".

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, אמר כי "בני חושך, אנשי זדון, עבריינים מורשעים, ומורשעים בפוטנציה, אשר חורשים את רעתה, השתלטו על ממשלת ישראל והם עושים בימים אלה טיפולי המרה אגרסיביים וברוטליים לדמוקרטיה. לעולם לא נפסיק להיות עם חופשי בארצו. לעולם לא נוותר על החירויות, הזכויות והחופשים שלנו. ואנחנו לעולם לא ניכנע לא לשחיתות ולא לעבריינים מושחתים". "אנחנו לא נירתע ולא נכזיב. אנחנו נמשיך עד הסוף. אנחנו נילחם בים ובאוקיינוס, אנחנו נילחם בבטחה גוברת ובכוח גובר באוויר; אנחנו נגן על האי הדמוקרטי ליברלי שלנו, ויהיה המחיר אשר יהיה. נילחם בחופים, נילחם בנקודות הנחיתה, נילחם בשדות וברחובות, נילחם בגבעות, לעולם, אבל לעולם לא ניכנע. ביחד עד הניצחון!", הדגיש.

בהפגנה השתתפו גם פעילי מחאת בלפור לשעבר וחברי "מסתכלים לכיבוש בעיניים". יחד עמם הפגין ח"כ עופר כסיף (חד"ש) שמסר "יחד עם במפגינים בתל אביב נגד ממשלת השחיתות ועם חבריי למאבק נגד הכיבוש. כי הכיבוש הוא 'מגש הכסף המזויף' שמאפשר את השחתת המידות גם בישראל. בשבוע הבא נמשיך במאבק בבליץ החקיקה של משטר העריצות בכנסת. הבטחנו מאבק ללא פשרות – וזו רק ההתחלה!". הפעילים הניפו כרזות בהן נכתב "אין דמוקרטיה עם כיבוש", "די לכיבוש", "אין כיבוש ללא התנגדות" ו"הכיבוש משחתית".

גם ח"כ הרב גלעד קריב (העבודה) הגיע להפגנה. בחשבון הטוויטר שלו הוא כתב: "עם אלפים רבים בכיכר הבימה. כשם שאנחנו נתייצב כל יום בוועדות הכנסת, נתייצב גם בכיכרות נגד ממשלה של שחיתות קיצוניות ושקרים. לא מעט מצביעי ליכוד מתנגדים לפסיקת ההתגברות, לכפיה דתית, לחזרה של דרעי, לכניעה לאבי מעוז, סמוטריץ' ובן גביר. ‏גם הם יצטרפו אט אט למחאה. ‏לא מתכוונים לוותר".

עוד בנושא

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, נואם בעצרת שנערכה אמש בכיכר הבימה (צילום: התנועה לאיכות השלטון)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן