fbpx

גזענים תומכי טרור לא רצויים: תושבי דרום תל-אביב הפגינו נגד ח"כ בן גביר

כ-200 פעילי שמאל ותושבי שכונת שפירא הפגינו אמש (רביעי) בעת ביקורו של ח"כ איתמר בן גביר בדרום תל-אביב

 

כ-200 פעילי שמאל ותושבי שכונת שפירא הפגינו אמש (רביעי) בעת ביקורו של ח"כ איתמר בן גביר בדרום תל-אביב. בין המפגינים: פעילי חד"ש, שלום עכשיו ומרצ. המפגינים קראו קריאות רבות נגד הגזענות ובהן "גזענים הביתה", "לא רוצים שכונה עם כהנא" ו"כן, כן לשכונות ולא להתנחלויות". פעילי חד"ש הניפו כרזה גדולה בה נכתב "לא מגרשים, לא מסתלקים – כולנו יחד נגד הגזענים". מולם התייצבו קומץ אנשי מפלגת הציונות הדתית הגזענית.  

בן גביר ותומכיו הגיעו לדרום תל-אביב כדי להשתתף באירוע של אשת הימין הקיצוני שפי פז: הקמת "סוכת סולידריות עם התושבים היהודים" בקריאה "להוציא את המסתננים ממדינת ישראל". נועה לוי, העומדת בראש המטה העברי של חד״ש-תע״ל מסרה: "מדי בחירות מביאים הכהניסטים נערי גבעות להתסיס בשכונות דרום העיר בשביל תמונות לקמפיין. את התשובה לגזענים נותנים תושבי השכונה מדי יום בחיים משותפים, ואותם באנו לחזק".

יצוין שתחת הסיסמא "בעד דרום תל אביב – נגד גזענות" תושבי שכונות דרום העיר הם שקראו להפגנה שנערכה אמש. "אנחנו, תושבי דרום תל אביב, לא נעמוד בשקט מול התאספות של גזענים קיצוניים ותומכי טרור שבאים אלינו, לחצר האחורי שלנו, לעשות פוליטיקה מציתה בתוך השכונה שלנו על חשבון השכונה שלנו", מסרו. עוד הם ביקשו "לעמוד איתנו במחאה וסולידריות, להראות שפוליטיקאים מסוכנים וגזענים אלימים לא רצויים בקהילה שלנו או בשום מקום בדרום תל אביב."

עוד בנושא: https://zoha.org.il/115980

"לא מגרשים, לא מסתלקים – כולנו יחד נגד הגזענים": פעילי חד"ש בדרום ת"א, אמש, בין המפגינים נגד בן גביר (צילום: דוברות חד"ש-תע"ל)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן