fbpx

ח"כ כסיף על הפנסיות לקציני צה"ל: מיליארדים לאדוני המלחמה אבל לשכר המינימום לא נשאר

החוק להגדלת הפנסיות אושר ברוב דחוק של 57 חברי כנסת שהצביעו בעדו מול 56 חברי כנסת שהצביעו נגד

חוק העלאת גובה הפנסיות הצבאיות של קציני צה"ל, שגרם להתמרמרות רבה בקרב הציבור ולמחלוקות רבות בקואליציה הימנית השלטת בשבועיים האחרונים, אושר אמש (שני) במליאת הכנסת בקריאה ראשונה. את החוק קידם יו"ר כחול לבן, שר הביטחון ורמטכ"ל לשעבר בני גנץ, והוא אושר ברוב דחוק של 57 חברי כנסת שהצביעו בעדו, מול 56 חברי כנסת שהצביעו נגדו. יצוין שסיעת רע"מ של התנועה האיסלמית הצביעה בעד החוק.

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה (חד"ש), הגיב להעברת החוק ומסר: "מי שהעבירו עכשיו מיליארדים לפנסיות של אנשי קבע רוצים שנסכים להעלאה של שכר המינימום בחצי שקל. ככה נראית ממשלת ימין שדואגת לכיבוש על חשבון המוחלשים". עמיתו לסיעה, ח"כ עופר כסיף, הוסיף: "על חודו של קול הקואליציה העבירה קרוב לשני מיליארד שקל נוספים לפנסיונרים הצעירים של הצבא. ולנכים, לקשישים, לנשים בעבודות שוחקות, לשכר המינימום ולעובדים לא נשאר. מתנת העבודה, מרצ ורע"מ לאדוני המלחמה. בלעדיהם זה לא היה קורה."

ח״כ משה ארבל (ש"ס) הגיב אף הוא וצייץ "אני מברך את חברי רשימת רע״מ בראשות מנסור עבאס על העברת חוק הפנסיות לקציני הצבא על חודו של קול. אחרי שהצביעו בעד גיוס בני הישיבות היום גם דאגו להם גם לפנסיות מוגדלות. האחים הציונים המוסלמים".

 

"אין כסף לנכים", ח"כ עופר כסיף (צילום: זו הדרך)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן