fbpx

שבעה מפגינים נעצרו בהפגנה מול ביתו של משה ליאון בעקבות גירוש משפחת סלאחייה מביתה

במהלך ההפגנה מול ביתו של ליאון הותקף ח"כ מוסי רז (מרצ) בידי שוטרים

שבעה פעילים נעצרו אמש (רביעי) במהלך הפגנה שהתקיימה ברחוב רמב"ן בירושלים, מול ביתו של ראש העיר משה ליאון. הפגנה נערכה במחאה על גירוש משפחת סלאחייה מביתה בשייח' ג'ראח ובמהלכה הותקף חבר הכנסת מוסי רז (מרצ) בידי שוטרים.

מתנועת שלום עכשיו נמסר: "אחרי שזרקו באישון לילה את המשפחה לרחוב, השוטרים של השר לביטחון פנים עמר ברלב מחבלים בחופש המחאה תוך המשך האלימות. נראה שאין קו אדום שמשטרת ירושלים לא תחצה. אנו קוראים לשר בר לב להתעורר ולטפל ביד קשה נגד שוטרים אלימים. לא ייתכן שתחת הנהגתו תהפוך המשטרה לקבלן הביצוע של מדיניות הנישול, הגירוש והאלימות בירושלים."

יצוין שהמשטרה עצרה אתמול 18 פלסטינים וישראלים במהלך הפינוי הברוטאלי של בני משפחת סלאחייה. המשטרה ניסתה לפנותם ביום שני האחרון אך נמנע עד כה מכיוון שאב המשפחה התבצר במקום כשהוא מצויד בבלון גז ואיים להצית את עצמו.

חד"ש קראה להשתתף בהפגנות שנערכו אמש מול בתיהם ליאון ושל שרי ממשלת הימין. "זהו אות קלון על ממשלת השינוי ועל עיריית ירושלים. זהו פינוי מזיק ומיותר שניתן היה להימנע ממנו. מצער שעיריית ירושלים והעומד בראשה הפכו לזרוע הביצוע של הגירוש והנישול של פלסטינים מבתיהם ושדווקא במשמרת של השר בר לב המשטרה לוקחת חלק בעוול נורא של השלכת משפחה מביתה לרחוב", מסרו מארגני ההפגנות שנערכו מול בתיהם של שרת התחבורה מרב מיכאלי וניצן הורוביץ בתל-אביב והשר לביטחון פנים, עמר בר-לב בכוכב יאיר. מחר, שישי, בשעה 15:30 תתקיים בשייח' ג'ראח הפגנה נוספת נגד הכיבוש ונגד גירוש המשפחות הפלסטיניות מבתיהן.

 

עוד על ההפגנה שתתקיים מחר נגד הכיבוש ונגד הגירוש בשייח' ג'ראח

 

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/110004

https://zoha.org.il/109994

מפגינים נגד הכיבוש והגירוש, אמש, מול ביתו של ראש עיריית ירושלים משה ליאון (צילום: פרי ג'רוזלם)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן