fbpx

עובדי משרד החוץ פתחו בעיצומים נגד השר לפיד בנציגויות ברחבי העולם ובמטה בי-ם

ועד העובדים מסר כי התעלמותו של שר החוץ מפניותיהם החוזרות ונשנות לפתוח במו"מ לא הותירה לעובדים ברירה

ועד עובדי משרד החוץ הודיע הבוקר (שני) על עיצומים בשורה של נציגויות במדינות העולם, זאת, במסגרת מאבק העובדים נגד שר החוץ בממשלת הימין, יאיר לפיד. בהודעה שנמסרה לכל נציגויות ארה"ב, בוגוטה וטביליסי נאמר שלא יטופלו נושאים כגון רישום נולד, הליכי פונדקאות, והנפקת דרכון ראשון. כמו כן, נציגויות ישראל במנילה, הודו וקטמנדו לא ינפיקו אשרות עבודה לענפי הסיעוד והחקלאות, החלון הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים יהיה סגור ואיגרות מדיניות לא יתורגמו ויופצו בשפה העברית בלבד.

מהוועד נמסר: "אזרחי ישראל היקרים, לצערנו עקב ההתעלמות מפניותינו החוזרות ונשנות למו"מ לא מותירה לנו כל ברירה אלא לנקוט בעיצומים. האחריות לפגיעה באזרחי ישראל רובצת על כתפי מי שבחרו להתעלם מדרישה מוצדקת לאפשר לעובדי משרד החוץ לבצע את מלאכתם בתנאי העסקה הוגנים וראויים".

יצוין שוועד עובדי משרד החוץ יצא לפני כחודש במתקפה חריפה נגד לפיד. במכתב שפרסמו בטוויטר כתבו אנשי הוועד: "הפקרתם אותנו בחוץ, ואנחנו יוצאים למאבק על דמותו של שירות החוץ הישראלי. ישראל זקוקה לשירות חוץ חזק איכותי וחיוני, כמו שאנחנו זקוקים למורים הטובים ביותר ולרופאים הטובים ביותר כך אנחנו זקוקים לשירות החוץ הטוב ביותר שינצח בשדה הקרב הדיפלומטי, אחרת מדינת ישראל תפסיד".

 

עוד בנושא:

 

 

"אל תבנו עלינו", העובדים מניפים דגל שחור בבניין משרד החוץ בירושלים, 2 בינואר 2022 (צילום: ועד עובדים)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן