fbpx

עשרות מתנחלים תקפו זוג פלסטינים בביתם דרומית לשכם; הוקם מאחז ליד חברון

התוקפים נכנסו לביתם של בני הזוג והשחיתו מחשבים, כלי בית, כלי מטבח ורהיטים

עשרת מתנחלים תקפו אתמול (שישי) בני זוג פלסטינים, בשנות ה-50 וה-60 לחייהם, בביתם שבעיירה הפלסטינית קריות דרומית לשכם בשטחים הכבושים. על כך מסרה אמש סוכנות הידיעות הפלסטינית וואפא. התוקפים נכנסו לביתם של בני הזוג, השחיתו את  חפציהם ובהם מחשבים, כלי בית, מטבח, רהיטים ועוד והרסו את מכוניתם הפרטית וכן טרקטור שחנו ליד ביתם. הם גם ניפצו חלון של בית נוסף בכפר.

הגבר שהותקף, ואאל מקבל בן 62, סובל משברים בצלעות והוא מאושפז בבית החולים רפידיה בשכם. אשתו, סמיחה עבד אלעזיז-מקבל בת 56, פונתה במצב קל לאחר שרוסס על פניה גז פלפל. התושבים מסרו לוואפא ההתקפה נערכה בשעות הבוקר ורק לקראת הצהריים היגעו כוחות הכיבוש ובדקו את הנזקים שגרמו המתנחלים. איש לא נעצר כתוצאה מהמעשה הנפשע.

במקביל, קבוצת מתנחלים הקימה מאחז בלתי חוקי בקרבת חברון. אליהו ליבמן, ראש מועצמת ההתנחלות קריית ארבע הזמין אתמול את חבריו להצטרף למאחז "נופי יהודה"  שהוקם על קרקעות פרטיות פלסטיניות כקילומטר צפונית לחברון בצמוד לציר 60.

 

החפצים שהרסו המתנחלים אתמול בביתה של משפחת מקבל. ואאל מקבל (בצד שמאל) מטופל בבית החולים בשכם לאחר התקיפה (צילומים: וואפא)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן